XXL Nutrition

Bewaartemperatuur testosteron en andere AAS

Ano_ 280223

Dutch Bodybuilder
uitgeschakeld
Waardering
51
Hey iedereen,

Men adviseert meestal om testosteron op kamertemperatuur te bewaren. Maar stel dat je nu een aantal weken niet op je kamer komt en je kamer dus niet verwarmd wordt.. Gaat dit de kwaliteit van de testosteron verslechteren aangezien de temperatuur in de kamer dan weleens kan zakken tot pakweg 10°C (ruwe schatting)?!

Of gaat testosteron/primobolan enkel slecht worden als je het pakweg zou bewaren bij 30°C en kan een lagere temperatuur niet kwaad?

grtz

Beide kan geen kwaad.

ik heb ze altijd in een doosje in mijn kledingkast verstopt, misschien een idee?

• Topic Starter Topic Starter
ik heb ze altijd in een doosje in mijn kledingkast verstopt, misschien een idee?
Daar liggen ze inderdaad bij mij ook. Maar als de verwarming enkele weken niet aanstaat daalt de temperatuur daar uiteraard ook wel.. Vraag me dus af of dat dat kwaad kan?

Daar liggen ze inderdaad bij mij ook. Maar als de verwarming enkele weken niet aanstaat daalt de temperatuur daar uiteraard ook wel.. Vraag me dus af of dat dat kwaad kan?

Lijkt mij van niet? Tijdje terug verstopte ik ze altijd in mijn studeerkamer, zette ze gewoon in een la van mijn bureau. Ook daar werd het niet verwarmed (geen verwarming in die kamer) nooit problemen mee gehad.

Op de doosjes van rood-wit staat bewaren tussen de 15 en 30 graden, lijkt me niet dat het kwaad kan dus.

Terug
Naar boven