Fitness Seller

Bezig met Cut...

• Topic Starter Topic Starter

Thanks

Yep, i know:D!

Zeker nice en je ziet al veel verschil, vergeleken met je vorige fotolog.

Thanks... Ja dat vond ik nou ook.

damn, wat een fysiek. Heel nice.

Vielen danken :D.

Man:D... tnx

niceeeee.

train en voedingschema?

Ik train 5 keer per week minimaal... Ik pak elke week me spiergroepen anders aan, dus de ene week: borst/biceps + buik (buik doe ik elke training) + 1 a 2 uur buiten fietsen (ik haat cardio in een sportschool :D), en de andere week pak ik dan bijv.: borst/triceps (en dit dus met alle oefeningen, veel switchen in combinaties... en hoe ik mij op dat moment voel (zit er een pomp in, voel ik me sterk/minder sterk) bepaald ook de intensiteit van de training op die dag.

Ik heb om het vet/vocht eraf te krijgen hoog in eiwitten gezeten, gemiddeld in vetten en heel laag in koolhydraten, en veel verbranden met cardio.

heel bruut, hoe lang ben je al bezig?

Wat met cutten, of trainings jaren in totaal?

Thanks!

Sick fysiek, mooi symetrische abs!

Ja, stond er ook van te kijken :D.

:D:D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:)

beast.gif

Hey ik heb even een vraagje wat je ab definitie betreft.
In je vorige topic, zag je dat je buik heel plat was, nu lijkt het alsof je blokken erop hebt geplakt. Komt dit doordat je nog even doorzet met cutten dat je dan pas je abs ziet? Ik heb nu momenteel zeg maar een plat buik, waarbij je de eerste 2-4 ziet. Maar hij oogt meer plat dan dat je buikspieren ziet. Moet ik doorzetten met cutten? Mijn stats zijn 185 97kg 11%

Dat komt doordat vocht en vet vasthield, als dat weggaat komen je abs bloot te liggen en zie je ze beter ;)...

Je kan gewoon doorgaan hoe je bezig was, alleen meer je Abs trainen, en als je ze al veel traint, moet ze zwaarder trainen zodat je elke keer die verzuring voelt.

tnx:)...

• Topic Starter Topic Starter
Dit is was trouwens vorig jaar herfst :D:D:D:D

pic 4.jpg

.....wtf......zeker nice!

je bent vergeten mij te citeren :mad: en fuaaarkkk dat is wel ff een verschil :eek:

Wat een verschil zeg:eek:
Netjes!

Wat kun je doen tegen vocht probleem? Ik heb nu rond de 9% vp maar de meeste vet zit rondom me buik! En thanks nog voor je reply!

WTF... Dit is niet meer normaal :p

Goeie cut :D heel nice

Jezus echt ziek

Wat kun je doen tegen vocht probleem? Ik heb nu rond de 9% vp maar de meeste vet zit rondom me buik! En thanks nog voor je reply!

Misschien moet je je buik wat meer met gewichten trainen, dan worden je blokken een stuk groter ipv sterker.

Ga je nog verder cutten? Ik vind dit persoonlijk een goed vet %, maar iedereen heeft zijn eigen mening daarover, ik ben niet echt voor het super droge dat je overal aders ziet lopen.

sick nice progress

Good work.

Haha we zitten op dezelfde sportschool
In echt vind ik je fysiek mooier dan op de fotos :O
Je hebt een echt streeffysiek

****ing nice, egt!

**** ziek man! beest!
Zeer knap, en je staat er beter bij dan in de herfst vorig jaar ;)

damn echt nice man, ga zo door!

Echt ongelooflijk goed bezig man! Mijn respect heb je :D Ik ga je volgen :)

Dat insane abs, ziek fysiek en zeker een streef fysiek voor velen :)

Terug
Naar boven