Fitness Seller

Bezwaar maken tegen boete (baldadigheid)

Hetzelfde gehad. Opgepakt wegens baldadigheid, terwijl ik wachtte op de bus en m'n vrienden tegen een bushokje aantrapte. Boete gekregen van 150 euro. Vertik het om hem te betalen, nu moet ik 15 januari voorkomen:rolleyes:.

Je bent dan ook wel een grote mong**l als je op 20e de behoefte voelt om tegen een bushokje aan te trappen.

Anyway, ik zou die 150 maar gaan betalen want voor de rechter krijg je straks naast een taakstraf zo'n fijne 'anger management' achtige cursus met een klaslokaal vol andere malloten.

• Topic Starter Topic Starter
Tegen een bushok aan trappen is anders dan met je handen door wat bloemen gaan zonder ook maar iets te doen. Ik moet in januari 2010 pas ergens betalen dus ik ga daar zekr nog even mee wachten.

Je bent dan ook wel een grote mong**l als je op 20e de behoefte voelt om tegen een bushokje aan te trappen.

Anyway, ik zou die 150 maar gaan betalen want voor de rechter krijg je straks naast een taakstraf zo'n fijne 'anger management' achtige cursus met een klaslokaal vol andere malloten.

Nou weet je wat het was. Een paar vrienden zaten al in de bus en ik stond nog buiten omdat ik opgehaald zou worden door een kennis. Een paar vrienden mochten op de een of andere manier de bus niet in en toen is iedereen uit de bus gestapt.

De beveiligers wilden dat ze weggingen en ze liepen dus weg. Ik stond dus nog te wachten op die kennis. Zij waren al 100 meter verder en baalden dat ze de bus niet in mochten en 1 vriend van me schopte tegen een bushokje (wat ik overigens niet gezien had). Op dat moment kwamen er 2 politieauto's. Iedereen werd verzocht om op de rotonde gaan zitten. Ik ook, terwijl ik al vertelde dat ik niet bij ze hoorden omdat ik wachtte op vervoer. Nou uiteindelijk ben ik erbij gaan zitten.

Op een gegeven moment zei een agent tegen een vriend dat hij moest gaan staan, maar ik dacht dat hij het tegen mij had dus ik ging staan. Dachten ze dat ik ze wilde aanvallen???. 3 agenten + 3 beveiligers boven op me. M'n mobiel was doormidden gebarsten???. Eenmaal in de auto was ik geboeid vraag ik waarom ik word opgepakt, draait een agent zich om en slaat me vol met zijn vuist in m'n gezicht.

Het erge is nog. De jongen die tegen het hokje aanschopte was 17 en kreeg geen boete. En de rest die 18+ waren moesten allemaal 150 euro betalen, terwijl er niks kapot was?

Shit man, dat lijkt wel op een aflevering van Cops!

Wilde ik de volgende ochtend al doen op dat zelfde bureau, maar ze ontweken mijn vragen een beetje en leken het op mij af te schuiven.

Ik had ook niet verwacht dat er een boete zou komen. Ik ga het gewoon 15 januari op een normale manier uitleggen en dan zie ik wel wat er gebeurd.

• Like
Waarderingen: CoD
Wilde ik de volgende ochtend al doen op dat zelfde bureau, maar ze ontweken mijn vragen een beetje en leken het op mij af te schuiven.

Ik had ook niet verwacht dat er een boete zou komen. Ik ga het gewoon 15 januari op een normale manier uitleggen en dan zie ik wel wat er gebeurd.

Voor die 150 euro heb je in elk geval wel een goede knal in het gezicht gehad, dat dan weer wel. :D

Voor die 150 euro heb je in elk geval wel een goede knal in het gezicht gehad, dat dan weer wel. :D

Haha + een telefoon van 300 euro naar de klote. Was een duur avondje;).

@ TS een vriend van me had wel bezwaar gemaakt tegen de boete en die is nu ingetrokken, dus als ik jou was zou ik zeker bezwaar indienen.

Nou weet je wat het was. Een paar vrienden zaten al in de bus en ik stond nog buiten omdat ik opgehaald zou worden door een kennis. Een paar vrienden mochten op de een of andere manier de bus niet in en toen is iedereen uit de bus gestapt.

De beveiligers wilden dat ze weggingen en ze liepen dus weg. Ik stond dus nog te wachten op die kennis. Zij waren al 100 meter verder en baalden dat ze de bus niet in mochten en 1 vriend van me schopte tegen een bushokje (wat ik overigens niet gezien had). Op dat moment kwamen er 2 politieauto's. Iedereen werd verzocht om op de rotonde gaan zitten. Ik ook, terwijl ik al vertelde dat ik niet bij ze hoorden omdat ik wachtte op vervoer. Nou uiteindelijk ben ik erbij gaan zitten.

Op een gegeven moment zei een agent tegen een vriend dat hij moest gaan staan, maar ik dacht dat hij het tegen mij had dus ik ging staan. Dachten ze dat ik ze wilde aanvallen???. 3 agenten + 3 beveiligers boven op me. M'n mobiel was doormidden gebarsten???. Eenmaal in de auto was ik geboeid vraag ik waarom ik word opgepakt, draait een agent zich om en slaat me vol met zijn vuist in m'n gezicht.

Het erge is nog. De jongen die tegen het hokje aanschopte was 17 en kreeg geen boete. En de rest die 18+ waren moesten allemaal 150 euro betalen, terwijl er niks kapot was?

Je hebt toch wel klacht ingedient tegen de betreffende agent?

Ik wilde dat gelijk doen. Toen zeiden ze nee je gaat nu een cel in. De volgende ochtend wilde ik het opnieuw doen, en toen leken ze er niet eens naar de luisteren???.

Je moet wel naar een ander politiekantoor gaan dan, natuurlijk gaan ze hun collega beschermen.

Ik wilde dat gelijk doen. Toen zeiden ze nee je gaat nu een cel in. De volgende ochtend wilde ik het opnieuw doen, en toen leken ze er niet eens naar te luisteren???.

En daarom maar geen aangifte meer doen? Al denk ik niet dat je sterk staat, denk je wel?

• Topic Starter Topic Starter
Topic hijack :(

Ik had recentelijk een klant in de winkel die werkelijk volledig uit zijn stekker ging, de eindstand was dat hij zijn laptop van 1000 euro kapot gooide. Deze man ging volledig uit het lint, politie erbij etc maar die waren alleen maar geinteresseerd in of die man wat kapot gemaakt had zoniet dan maakte het niks uit en kon de man gewoon weer gaan. Vandaar dat ik dacht als je niks kapot gemaakt hebt dan kan je vrijuit gaan.

p.s de klant had i.m.o gewoon gelijk maar als iemand zijn laptop kapot gooit nadat hij hem thuis had ingeslagen dan kan ik hem niet omruilen voor een nieuwe.

Terug
Naar boven