Nou weet je wat het was. Een paar vrienden zaten al in de bus en ik stond nog buiten omdat ik opgehaald zou worden door een kennis. Een paar vrienden mochten op de een of andere manier de bus niet in en toen is iedereen uit de bus gestapt.
De beveiligers wilden dat ze weggingen en ze liepen dus weg. Ik stond dus nog te wachten op die kennis. Zij waren al 100 meter verder en baalden dat ze de bus niet in mochten en 1 vriend van me schopte tegen een bushokje (wat ik overigens niet gezien had). Op dat moment kwamen er 2 politieauto's. Iedereen werd verzocht om op de rotonde gaan zitten. Ik ook, terwijl ik al vertelde dat ik niet bij ze hoorden omdat ik wachtte op vervoer. Nou uiteindelijk ben ik erbij gaan zitten.
Op een gegeven moment zei een agent tegen een vriend dat hij moest gaan staan, maar ik dacht dat hij het tegen mij had dus ik ging staan. Dachten ze dat ik ze wilde aanvallen

. 3 agenten + 3 beveiligers boven op me. M'n mobiel was doormidden gebarsten

. Eenmaal in de auto was ik geboeid vraag ik waarom ik word opgepakt, draait een agent zich om en slaat me vol met zijn vuist in m'n gezicht.
Het erge is nog. De jongen die tegen het hokje aanschopte was 17 en kreeg geen boete. En de rest die 18+ waren moesten allemaal 150 euro betalen, terwijl er niks kapot was?