TheMistery
Huge Freak
- Waardering
- 356
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heel jammer van die 90 eu maar die ben je gewoon kwijt. Je kunt bezwaar indienen maar daar schiet je niks mee op. Dan krijg je netjes een brief thuis waarin je bezwaar wordt afgewezen en of je die 90 eu nog even wilt overmaken.
Ik heb laatst even 150 eu mogen dokken omdat ik een oranje stoplicht pakte. Ik kreeg een poosje later die bekeuring binnen en heb bezwaar ingediend omdat ik er 100% van overtuigd ben dat ik door oranje reed. Toen kreeg ik dus een brief thuis waarin stond dat er twee agenten zijn die beweren dat ik door rood reed. Ik heb maar betaald want je doet er verder helemaal niks aan.
had gewoon een most muscular gedaan in een posedown tegen die agenten, dan wist je direct wie baas was
Als het goed is heb je een buurt/wijk reglement waarin dat soort dingen zijn vastgelegd, tot welke tijd er geluid gemaakt mag worden. Dus dat kan je sowieso al aandragen als bewijs.
Of in jou geval overlast onder hinderlijk gedrag valt ligt aan de gemeentewet. Wat je zoiezo aan kan voeren is art. 22 BW 5. Voor de rest weet ik het zo even niet en ook niet echt zin om het uit te zoeken.
Als je dit op een juridisch forum post gaan al die geeks wel voor je zoeken en heb je zo je zaak rond, want dit is niet al te moeilijk.