AndroidHealthClinic

Onterechte bekeuring?

Ik zou bezwaar indienen. Het lijkt me sterk dat je het niet nietigverklaard kan krijgen

Heel jammer van die 90 eu maar die ben je gewoon kwijt. Je kunt bezwaar indienen maar daar schiet je niks mee op. Dan krijg je netjes een brief thuis waarin je bezwaar wordt afgewezen en of je die 90 eu nog even wilt overmaken.

Ik heb laatst even 150 eu mogen dokken omdat ik een oranje stoplicht pakte. Ik kreeg een poosje later die bekeuring binnen en heb bezwaar ingediend omdat ik er 100% van overtuigd ben dat ik door oranje reed. Toen kreeg ik dus een brief thuis waarin stond dat er twee agenten zijn die beweren dat ik door rood reed. Ik heb maar betaald want je doet er verder helemaal niks aan.

Heel jammer van die 90 eu maar die ben je gewoon kwijt. Je kunt bezwaar indienen maar daar schiet je niks mee op. Dan krijg je netjes een brief thuis waarin je bezwaar wordt afgewezen en of je die 90 eu nog even wilt overmaken.

Ik heb laatst even 150 eu mogen dokken omdat ik een oranje stoplicht pakte. Ik kreeg een poosje later die bekeuring binnen en heb bezwaar ingediend omdat ik er 100% van overtuigd ben dat ik door oranje reed. Toen kreeg ik dus een brief thuis waarin stond dat er twee agenten zijn die beweren dat ik door rood reed. Ik heb maar betaald want je doet er verder helemaal niks aan.

Dat is iets heel anders dan dit vriend.

ben je marokkaan? :dunno:

zoek op het internet naar voorbeelden van bezwaarbrieven en maak er je eigen verhaaltje van. je hebt al een keurig verhaal geschreven, maak het iets korter en waar mogelijk nog netter.

het is misschien wel jullie woord tegen die van hen, maar ik denk dat je een goede kans hebt om dit te winnen. Laat ff weten welke stappen je onderneemt en hoe het is afgelopen, ben benieuwd.

Wish you the best of luck

Voor laten komen en misschien zorg je er wel voor dat die twee agenten worden ontslagen.
Jij wint, heerlijk toch.

Alsof iemand in deze tijd s'avonds in zijn eentje een groep voetballende jongeren op een pleintje gaat vragen om het wat rustiger aan te doen. 99% zeker dat die persoon verrot geschopt wordt.
Natuurlijk wordt direkt politie gestuurd. Heb je te danken aan jullie reputatie.

k*tpolitie, als je ze nodig hebt zijn ze er nooit maar als je ze niet nodig hebt ...

Gwn een stel wouten die aan hun boete aantallen moeten komen, ik zou zeker niet betalen als je het onterecht vind, en als ik dat verhaal zo lees is dat zo. Of er moet meer gebeurd zijn natuurlijk, maar daar kan ik niet over oordelen.

Verwarren ze je niet met die andere gasten trouwens?

je moet tegenwoordig eerst betalen om bezwaar aan te tekenen.
en je kan het altijd proberen
je hebt weinig kans denk ik zelf;)

fl**kers zijn het!

Laatst bewerkt:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ben je een roman aan het schrijven ofzo? Lijkt in elk geval meer op fictie dan non-fictie. (slechte fictie weliswaar)

Zeker Zaanstreek?

Los van of het verhaal volledig is of niet, maar die bonnenquotum drukt zwaar door in de beslissing te beboeten ... laten we wel wezen, tegenwoordig kan je als ongeschoolde al agent worden, dus degelijke besluitvorming zit er niet in bij die uniforme overheidsslaven ....

PS. er zitten gelukkig ook nog goeie jongens en meiden tussen trouwens ... helaas lijkt die groep wel kleiner te worden?

Grtz,

Aad ~ Doix

Laatst bewerkt:
Ik heb vorig weekend een boete wegens het verstoren van de openbare orde in ontvangst mogen nemen toen ik een gast in elkaar wilde beuken die doodleuk voor m'n neus mijn fiets eens even mee naar huis wilde nemen! En hij kwam er af met een waarschuwing.....moet niet gekker worden!

Als het goed is heb je een buurt/wijk reglement waarin dat soort dingen zijn vastgelegd, tot welke tijd er geluid gemaakt mag worden. Dus dat kan je sowieso al aandragen als bewijs.

Of in jou geval overlast onder hinderlijk gedrag valt ligt aan de gemeentewet. Wat je zoiezo aan kan voeren is art. 22 BW 5. Voor de rest weet ik het zo even niet en ook niet echt zin om het uit te zoeken.

Als je dit op een juridisch forum post gaan al die geeks wel voor je zoeken en heb je zo je zaak rond, want dit is niet al te moeilijk.

artikel 22:5 BW ???
Overlast in de Gemeentewet ???

Volgens mij haal je wat dingen door elkaar

Gewoon bezwaar indienen, zo'n boete slaat echt nergens op.

Ja die fl**kers geven tegenwoordig voor alles een bekeuring, vorige week reden we op de snelweg ik en Juicemonkey rijd zon mong**l 100 op de linker strook en rechts helemaal vrij, ik denk **** jou t*ring fl**ker en ging rechts voorbij.
Komt er opeens politie achter me aan en laat me stoppen en zon mong**l doen ze niks aan..

geen geeltje is ook geen bon, dat is weer een regeltje waar de smeris zich aan moet houden. weet ik zeker, ik mag ze zelf ook uit delen.

Terug
Naar boven