XXL Nutrition

Onterechte bekeuring?

• Topic Starter Topic Starter
Dank jullie allemaal voor jullie bijdrage jongens! Ik heb besloten bezwaar in te dienen, zodra ik een acceptgiro thuisgestuurd krijg. Ik zal jullie laten weten hoe het afgelopen is. Ben zelf ook aardig benieuwd.

Inderdaad L daddy, ik had iets soortgelijks gelezen in de krant. Dat ze per man 120 bekeuringen per jaar moeten uitschrijven, anders worden ze gekort op hun salaris.

Wat denken jullie? Heb ik kans dat die bekeuring wordt kwijtgescolden als ik bezwaar indien?

120 bekeuringen per jaar, dat stelt toch niets voor... neem van de 365 dagen de helft en dan komt het nog steeds niet neer op 1 bon per dag...

Wat ik wil zeggen is dat het zijn woord is tegen die van hun. En dat win je niet.

Same thing...

Ik heb vaak geld bespaard met een bezwaarschrift , vooral kleinere overtredingen willen in drukke tijden nog wel eens geseponeerd worden.

geen geeltje is ook geen bon, dat is weer een regeltje waar de smeris zich aan moet houden. weet ik zeker, ik mag ze zelf ook uit delen.

Gele briefje is slecht om je in kennis te stellen , deze is niet verplicht.

De politie, je beste vriend. :D

Komen nog 2500 van die ellendelingen :roflol:

geeltje is wel verplicht tenzij er duidelijke redenen waren waarom hij niet gegeven kon worden, en dat moet dan ook nog duidelijk vermeld worden.

pfffff vandaag ook eentje thuis gehad uit Nederland 4 km te hard gereden jawel .....na aftrek dat wel natuurlijk hahahaha kost me 25 euro waarvan er 6 euro administratieve kosten zijn .

wat is je huidskleur? (serieuze vraag)

120 bekeuringen per jaar, dat stelt toch niets voor... neem van de 365 dagen de helft en dan komt het nog steeds niet neer op 1 bon per dag...

Ik heb vaak geld bespaard met een bezwaarschrift , vooral kleinere overtredingen willen in drukke tijden nog wel eens geseponeerd worden.

Gele briefje is slecht om je in kennis te stellen , deze is niet verplicht.
geen 365 werkdagen want ze hebben ook gewoon 52x per jaar weekeind om nog maar niet te spreken van vakanties en feestdagen. van die dagen die ze dan wel werken werken ze ook niet altijd op straat en dan zie je dat 1 boete per dag niet eens zo'n gek gemiddelde is.

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven