ocaj90
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 5
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 88kg
- Vetpercentage
- 14%
Heren...
Ik wil heel graag mijn BF% van 14% naar 10% brengen. Voor de volgende zomer wil ik toch wel wat ab definitie zien (zie nu helemaal niks). Ik train nu 7-8 maanden serieus 3x per week krachttraning. Raak eigenlijk nooit een cardio apparaat aan. Moet ik dit gaan doen of red ik het met diet only?
Moet ik om mijn BF% te verlagen ook meer calorien verbranden dan dat ik inneem? of werkt dat anders? Aangezien het 'maar' 14% is...
Eetschema is als volgt: (Graag tips hierop):
Enige fluids die ik drink zijn water en groene thee... dit drink ik de hele dag door.
07:00 Whey protein met halfvolle melk (Water doen?)
07:15 Redelijke kom Brinta met half volle melk (Magere melk beter?)
10:00 Banaan
10:30 3 boterhammen kipfilet/pindakaas
13:00 3 boterhammen kipfilet/pindakaas
17:00 Avondeten... Rijst/Aardappelen/Pasta + Groenten (Brocolli, witlof, bloemkool) + Kip/vis/mager rundvlees
20:00 Rijst met tonijn
22:00 Magere kwark
Vriendelijk verzoek dus voor tips op mijn eetschema. En de vraag over cardio..
Alvast heel erg bedankt allen!
Oja Edit: Tips voor buikspieroefeningen? Indien het nut heeft deze al uit te voeren @ 14% BF
Ik wil heel graag mijn BF% van 14% naar 10% brengen. Voor de volgende zomer wil ik toch wel wat ab definitie zien (zie nu helemaal niks). Ik train nu 7-8 maanden serieus 3x per week krachttraning. Raak eigenlijk nooit een cardio apparaat aan. Moet ik dit gaan doen of red ik het met diet only?
Moet ik om mijn BF% te verlagen ook meer calorien verbranden dan dat ik inneem? of werkt dat anders? Aangezien het 'maar' 14% is...
Eetschema is als volgt: (Graag tips hierop):
Enige fluids die ik drink zijn water en groene thee... dit drink ik de hele dag door.
07:00 Whey protein met halfvolle melk (Water doen?)
07:15 Redelijke kom Brinta met half volle melk (Magere melk beter?)
10:00 Banaan
10:30 3 boterhammen kipfilet/pindakaas
13:00 3 boterhammen kipfilet/pindakaas
17:00 Avondeten... Rijst/Aardappelen/Pasta + Groenten (Brocolli, witlof, bloemkool) + Kip/vis/mager rundvlees
20:00 Rijst met tonijn
22:00 Magere kwark
Vriendelijk verzoek dus voor tips op mijn eetschema. En de vraag over cardio..
Alvast heel erg bedankt allen!
Oja Edit: Tips voor buikspieroefeningen? Indien het nut heeft deze al uit te voeren @ 14% BF