XXL Nutrition

bf 14% naar 10%

Ik zou eerder je melk eruit halen en dat fruit erin laten, daar heb je meer aan. Eet je nog kwark, buiten de melk? Zoja krijg je daar al wel een flinke dosis Calsium van binnen (dan mag die melk er zeker uit).
Fruit nuttig je dan in je ontbijt op rondom de training.

Cardio moet je zien als toetje, extra verbruik, dus kan je in principe iets meer eten. Zelf doe ik het graag na het opstaan, maar dat is persoonlijke smaak.

Ab oefeningen doen om abs te zien, is ook waardeloos.
Je creëert je sixpack in de keuken ;) Je kan wat abwerk bij doen als je core de zwakste schakel is in je compounds.

Tuurlijk kan fruit, maar dan wel op de gepaste tijdstippen: 's ochtends en rondom de training in combinatie met iets eiwitrijks. En uiteraard die kcal meetellen want dat is nog altijd het belangrijkste!

• Topic Starter Topic Starter
Ik zou eerder je melk eruit halen en dat fruit erin laten, daar heb je meer aan. Eet je nog kwark, buiten de melk? Zoja krijg je daar al wel een flinke dosis Calsium van binnen (dan mag die melk er zeker uit).
Fruit nuttig je dan in je ontbijt op rondom de training.

Cardio moet je zien als toetje, extra verbruik, dus kan je in principe iets meer eten. Zelf doe ik het graag na het opstaan, maar dat is persoonlijke smaak.

Ab oefeningen doen om abs te zien, is ook waardeloos.
Je creëert je sixpack in de keuken ;) Je kan wat abwerk bij doen als je core de zwakste schakel is in je compounds.

Thx voor de tips. Ik eet elke avond om 10 uur (magere) kwark, een uurtje voor het slapen gaan, een heel 500mg bakje.

Melk gebruik ik ook eigenlijk alleen met mn brinta 's ochtends. Wat zou je dan als alternatief ontbijt aanraden?

Terug
Naar boven