AndroidHealthClinic

BF Verlies.

Bonecrusha

Novice
Waardering
0
Lengte
1m91
Massa
85kg
Vetpercentage
18%
Goedenavond,

Ik heb zojuist wat stickies doorgelezen, En ik ben tot the conclusie gekomen dat ik als ik BF verlies wil. me adb(aanbevolen dagelijks behoeft( in kcal) moet uitrekenen.

Ik heb een schema, Maar er wordt gezegt dat ik te weinig eet.
En als ik daar mee door ga niet mijn BF kwijt raak?

Ik heb hulp nodig. Moet ik meer eten? wat best raar is, aangezien ik veel sport (elke dag zo'n 2 uur minimaal) of minder bewegen?

Zou iemand mij hier mee willen helpen?

Op onderhoud eten, en de rest eraf sporten

Ik zei ook niet dat sport niet belangrijk was, maar dieet is nummer 1, cardio is nummer 2. (en krachttraining staat uiteraard boven alles (plaats 0 zeg maar)).

Hmm dat is jouw mening, respecteer ik natuurlijk gewoon daar niet van, alleen luidt mijn mening dat je dieet, KT en cardio allemaal op 1 lijn moet zetten, niks geen nummer 1, 2 en 3. Zonder het één krijg je het ander niet. Maar goed daarvoor is dit forum ook hè, om discussies uit te voeren :D

Hmm dat is jouw mening, respecteer ik natuurlijk gewoon daar niet van, alleen luidt mijn mening dat je dieet, KT en cardio allemaal op 1 lijn moet zetten, niks geen nummer 1, 2 en 3. Zonder het één krijg je het ander niet. Maar goed daarvoor is dit forum ook hè, om discussies uit te voeren :D

Zonder cardio kun je prima afvallen.

Idd. Zolang je dieet op orde is hoef je niet eens cardio te doen.. de meningen zijn anders hierover.

Zelf zit ik ook in de cut en ik doe nauwelijks cardio.. en ben toch al heel wat BF kwijt :)

Maar natuurlijk, je hoort mij dit ook niet zeggen, alleen wens ik je veel succes ermee, ik prefereer op maintenance zitten +Cardio > ~300-500kcals onder onderhoud zitten. Dit is dus ook mijn mening wat grotendeels van jouw mening verschilt.

Maar natuurlijk, je hoort mij dit ook niet zeggen, alleen wens ik je veel succes ermee, ik prefereer op maintenance zitten +Cardio > ~300-500kcals onder onderhoud zitten. Dit is dus ook mijn mening wat grotendeels van jouw mening verschilt.

Dit heb ik ook liever eerlijk gezegd. Ik heb voor mn studie veel concentratie nodig en dat lukt niet echt als ik honger heb en te weinig binnenkrijg, wanneer ik dan in de avond cardio doe is dit geen probleem meer ;)

Ik heb juist veel meer energie en concentratie door niet te eten, vanaf het moment dat ik weer eet sukkel ik weer in!

• Topic Starter Topic Starter
Mijn schema:

Sochtends:
(2 lipo 6 black pillen)
60g brinta + 250ml magere melk + eiwit shake met (water)

1e pauze:
1 Banaan

2e pauze:
100g Kipfilet in een wrap met plakje kaas

3e pauze:
500g(bak) magere kwark

Avond:
30min van te voren (2 lipo 6 black pillen)
eten wat de pot schaft

Savonds:
2 rijstwavels als ik echt honger heb.

Ma: Hardlopen 5km + Sportschool
Di: Sportschool
Woe: Hardlopen 6km + Sportschool
Do: Sportschool + Amv (algemene militaire zelfverdediging)
Vrij: Zwemmen
Za: Hardlopen 9km
zo: Rust dag.

Ik ben 19 jaar
1,91 meter lang.
82kg

Kheb wat tips nodig:D

Meer eiwitten en vetten. Die lipo pilletjes weg pleuren, heb je niks aan. En moet je nu niet aan komen kakken van dat het honger onderdrukt, dat is niet zo want anders zou je geen honger krijgen 's avonds met je rijst wafels. Als het bij jou toevallig wel je honger onderdrukt, dan neem je ze toch gewoon 's avonds?

Eiwit inname op 1-1.5gr per lbs(wat jij gunstig vind), vetten op 0.45-1gr per lbs(zelfde geldt, wat jij gunstig vind). rest opvullen met carbs totdat je aan je streef komt, succes.

• Topic Starter Topic Starter
Meer eiwitten en vetten. Die lipo pilletjes weg pleuren, heb je niks aan. En moet je nu niet aan komen kakken van dat het honger onderdrukt, dat is niet zo want anders zou je geen honger krijgen 's avonds met je rijst wafels. Als het bij jou toevallig wel je honger onderdrukt, dan neem je ze toch gewoon 's avonds?

Eiwit inname op 1-1.5gr per lbs(wat jij gunstig vind), vetten op 0.45-1gr per lbs(zelfde geldt, wat jij gunstig vind). rest opvullen met carbs totdat je aan je streef komt, succes.
Thanks ik ga het proberen.

Terug
Naar boven