- Waardering
- 14.740
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 17%
Zoiets heet een bejaardenhuis, dit bedoel ik nou.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zoiets heet een bejaardenhuis, dit bedoel ik nou.
W, klap met lineaal op vingers.
Taalnasi
Tricep is de grote broer!zusje van tricep, en tricep is niet het zusje van bicep. snap je het nog ?

Mooi man, ik zie een wazige foto vanuit een ruk hoek genomen.Als jij maar tevreden met je armen
![]()
Geen kabeltjes gezien of gebruikt. Natty, na 1,5 jaar trainen met minimaal isolatie voor armen
Wat een onlogische benamingen...De biceps bestaat uit twee hoofden, daarom de naam. Triceps uit drie en quadriceps uit vier 🤷🏼♀️
Wat wil jij met jouw post bereiken?Mooi man, ik zie een wazige foto vanuit een ruk hoek genomen.
Gefeliciteerd ook dat je natty bent echt een prestatie, zou het ook vooral overal bij vermelden want het is niet te zien.
Wat wil je nou bereiken met je post eigenlijk?
Even lezen waar ik precies op reageerMooi man, ik zie een wazige foto vanuit een ruk hoek genomen.
Gefeliciteerd ook dat je natty bent echt een prestatie, zou het ook vooral overal bij vermelden want het is niet te zien.
Wat wil je nou bereiken met je post eigenlijk?
.1000 strafregels, nu!
En die voelt op waarschijnlijk.
Maar dit hierboven mag hij lezen als een compliment. Goeie arms dusGefeliciteerd ook dat je natty bent echt een prestatie, zou het ook vooral overal bij vermelden want het is niet te zien.
Natty betekent hier cruise.Maar dit hierboven mag hij lezen als een compliment. Goeie arms dus![]()
Nee... serieus?

Betaal jij de test?

Ik krijg vaak veel motivatie en vertrouwen als ik zie wat sommigen 'bereiken' met gear.Maar dit hierboven mag hij lezen als een compliment. Goeie arms dus![]()
Spierpijn is geen indicatie voor blessure. Waarschijnlijk is dit gewoon gewenning. Armen train je ook niet met kabeltjes, maar met db's of bb en lekker zwaar. En voor de mierenneukers, nee ik bedoel geen 1rm bicepS curl![]()
Wat ?Ik doe beide, maar meestal kies ik voor iets wat niet bezet is. Heb gewoon een gruwelijke hekel om te wachten. Meestal is er een kabelstation vrij.
Met kabel doe ik nu:
- 1 hand rope 10kg (12,5kg 6max)
- 2 handen rope 30kg
Toen pakte ik een 7,5kg dumbbell voor warming up (dacht ik LOL) en het was fucking zwaar. Kon echt maar 5 of 6x rep