AndroidHealthClinic

Biceps curl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als jij maar tevreden met je armen :clown:
photo_editor_ds_1656954448757.jpg

Geen kabeltjes gezien of gebruikt. Natty, na 1,5 jaar trainen met minimaal isolatie voor armen
Mooi man, ik zie een wazige foto vanuit een ruk hoek genomen.

Gefeliciteerd ook dat je natty bent echt een prestatie, zou het ook vooral overal bij vermelden want het is niet te zien.

Wat wil je nou bereiken met je post eigenlijk?

Gefeliciteerd ook dat je natty bent echt een prestatie, zou het ook vooral overal bij vermelden want het is niet te zien.

Wat wil jij met jouw post bereiken?

Even lezen waar ik precies op reageer:kiss:.

• Topic Starter Topic Starter
Spierpijn is geen indicatie voor blessure. Waarschijnlijk is dit gewoon gewenning. Armen train je ook niet met kabeltjes, maar met db's of bb en lekker zwaar. En voor de mierenneukers, nee ik bedoel geen 1rm bicepS curl :D

Ik doe beide, maar meestal kies ik voor iets wat niet bezet is. Heb gewoon een gruwelijke hekel om te wachten. Meestal is er een kabelstation vrij.

Met kabel doe ik nu:

- 1 hand rope 10kg (12,5kg 6max)
- 2 handen rope 30kg

Toen pakte ik een 7,5kg dumbbell voor warming up (dacht ik LOL) en het was fucking zwaar. Kon echt maar 5 of 6x rep

Ik doe beide, maar meestal kies ik voor iets wat niet bezet is. Heb gewoon een gruwelijke hekel om te wachten. Meestal is er een kabelstation vrij.

Met kabel doe ik nu:

- 1 hand rope 10kg (12,5kg 6max)
- 2 handen rope 30kg

Toen pakte ik een 7,5kg dumbbell voor warming up (dacht ik LOL) en het was fucking zwaar. Kon echt maar 5 of 6x rep
Wat ?
Je hebt je hier ingeschreven in 2009 ?

Of heeft je pa je ingeschreven bij je geboorte?
7.5kg fucking zwaar is fucking nonbinair.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven