Fitness Seller

biceps in normale houding

ouri

Advanced Bodybuilder
Waardering
3
Lengte
1m76
hoe krijg ik meer vorm in de biceps op normale houding (zonder op te spannen ) kan ik dan bv niet de reverse uitvoering doen .? want ik heb altijd de normale oefeningen gedaan ipv zo een revers houding

droger worden

• Topic Starter Topic Starter
joe

ik wist niet goe hoe ik het moest formuleren . als je nu bv een oefening doet met biceps die vorm dat je aanneemd zie ik al redelijk goed in men biceps maar als ik bv met men pols naar beneden draai is alles bijna ineens weg en die zou ik graag wat meer vorm geven. ik hoop dat je er wat aan uit kan groetjes

ben ik nu zo fantasie loos of wat?

DB curl, bovenaan je duim zover mogelijk naar buiten draaien

En hammer curls

Laatst bewerkt:
Je bedoelt dat als je aan het curlen bent en je doet een rep, dat je dan je bicep ziet, maar als je dan weer naar beneden gaat dat je bicep weer klein is? :roflol:

hij wil grotere biceps, ok bij een ontspannen pose!
harder trainen + meer eten + droger worden!

Dat geldt toch voor elke spiergroep.

hij vraagt t ik nie!:P

Idd, droog worden

Hij wil gewoon meer biceps piek, zodat die armen ook een beetje vorm hebben als ie ze niet aanspant. Is toch een duidelijk verhaal wat ie ophangt

optrekken , maar dan wel voor biceps oefening.
die oef werkt goed bij mij.

Laatst bewerkt:
Hij wil gewoon meer biceps piek, zodat die armen ook een beetje vorm hebben als ie ze niet aanspant. Is toch een duidelijk verhaal wat ie ophangt

hoe krijg ik meer vorm in de biceps op normale houding (zonder op te spannen ) kan ik dan bv niet de reverse uitvoering doen .? want ik heb altijd de normale oefeningen gedaan ipv zo een revers houding

Zeker...
Het ligt aan mij.
@ts succes met je biceps piek.

Hahahaha

hij wil een fulltime pump, tja wil iedereen wel denk ik?

• Topic Starter Topic Starter
joe

akkoord maar op den duur heb ik zoveel oefeningen dat ik doe he en wil proberen /.en je mag ze ook niet overtrainen dus ga ik voor 2 a 3 oefeningen gaan met als set 3x8 reps ik weet het ook niet meer hoor ... ik heb gwn geen genen voor biceps jammer maar helaas:)

probeer bv is negatieve reps
zeker op een preacherbankje is dit prima te doen, zonder daarbij met je houding te gaan smokkelen!

jij stelt toch ook de raarste vragen ook :rolleyes:
en alle antwoorden die je zoekt zijn : TRAIN JE GEHELE LICHAAM INTENSIEF, EN EET VOOR 2 PERSONEN.

succes

Terug
Naar boven