XXL Nutrition

biceps & vakantie

XXL Arnold XXL

Cool Novice
Waardering
0
Hey!

Ik ga binnekort 2 weken op vakantie, en ik ga dan geen dumbbells meenemen(teveel gewicht). Ik kan me borst/triceps/schouders trainen door verschillende push ups. maar hoe train ik dan me biceps, is daar misschien een oefening voor?

Alvast bedankt

Zandkastelen bouwen.

small chinnen aan een boom. Dus zo [Link niet meer beschikbaar]

Pak je beetje biceps en rug.

OMG 2 weken niet trainen! :eek:

Gewoon 2 weken vakantie houden... krijg je echt niks van hoor...

Zorgen dat je een flinke eindbaas scoort van zo'n kilo of 90.
Leg haar op de grond en maak rows met haar rollen als handgrepen.

hee fijne vent..
vakantie is vakantie he..

denk dat je er zo goed als niks mee verliest en een keer rust is goed voor je lichaam.
stimuleert de spieren als je erna weer gaat trainen

Ik ga in de zomervakantie in kroatie ook gewoon door blijven trainen in de plaatselijk gym.
Lekker zweten met 35+ graden :D

Je zou eventueel een stuk elastiek kunnen kopen om wat mee te pompen, maar ik zou zeggen hou gewoon 2 weken vakantie.

Chin-ups, ofwel pak je je volgeladen koffer bij het handvat en doet een reverse curl ;)

Je hjebt geen biceps.

Haha.

'ik ga lere type'

aap en breezerschrift, allebei leuk:roflol:

biceps trainen op vakantie:roflol:

Hahaha aap zeggen tegen een n*ger :roflol:

beetje raar hoor, je wilt dus alleen je biceps en triceps dan trainen? hoezo? waarom dan niet meteen alles? of train je altijd alleen je bicepes en triceps? ik begrijp er gewoon niets van :scratch:

Ik ga binnekort 2 weken op vakantie, en ik ga dan geen dumbbells meenemen(teveel gewicht). Ik kan me borst/triceps/schouders trainen door verschillende push ups. maar hoe train ik dan me biceps, is daar misschien een oefening voor?

Wat ik vroeger altijd deed op vakantie is een meisie versieren met de juiste maten en gewichten. Haar vragen om op haar zij te gaan liggen, met de benen stijf en armen strak tegen het lichaam. Je steekt 1 hand tussen haar benen, en een onder haar oksel, en curlen maar.

Ik heb zo behoorlijk wat biceps massa weten op te bouwen. En was best nog leuk ook. :)

Succes

Terug
Naar boven