XXL Nutrition

biceps & vakantie

• Topic Starter Topic Starter
Wat ik vroeger altijd deed op vakantie is een meisie versieren met de juiste maten en gewichten. Haar vragen om op haar zij te gaan liggen, met de benen stijf en armen strak tegen het lichaam. Je steekt 1 hand tussen haar benen, en een onder haar oksel, en curlen maar.

Ik heb zo behoorlijk wat biceps massa weten op te bouwen. En was best nog leuk ook. :)

Succes
Ga ik zeker proberen, maar dan moet ik een kleuter versieren

Er staat toch echt niet alleen me biceps?

ow las niet goed :/ zou wel aan de wiet liggen...
iig zoek gewoon een gym op, lekker goedkoop ook altijd.
gewoon je eigen schema gaan doen, train wel iets lichter. Heb je lekker plezier in, voel je je goed en kan je ook gewoon vakantie houden. Kost ook niet zo veel tijd 45min even. Doe ik zelf ook altijd als ik op vakantie ga. Is ook leuk om eens ergens anders te trainen enzo. En als je terig komt voel je ook niet brak.

maar ja that's me. Snap best dat sommige daar geen zin hebben op vakantie. if i cant train, i feel better dead :thumb:

• Topic Starter Topic Starter
Np man! alleen de eerste week in de rimboe word het moeilijk om een schema te volgen :D

Wat ik vroeger altijd deed op vakantie is een meisie versieren met de juiste maten en gewichten. Haar vragen om op haar zij te gaan liggen, met de benen stijf en armen strak tegen het lichaam. Je steekt 1 hand tussen haar benen, en een onder haar oksel, en curlen maar.

Ik heb zo behoorlijk wat biceps massa weten op te bouwen. En was best nog leuk ook. :)

De laatste lag zo goed in de hand dat ik ze mee naar huis heb genomen en ermee getrouwd ben. Zo zie je maar weer, he. :)

haha wat lame, op vakantie en je druk maken om je biceps :roflol: Gayer kan niet

Het is een ramp zeg, 2 weken niet trainen..... :rolleyes: Geniet van je rust! Of ben je bang dat de "pomp" eruit is en je niet meer "groot" oogt voor de sletjes?

Hoe ga je rug en benen aanpakken?

janet

beetje raar hoor, je wilt dus alleen je biceps en triceps dan trainen? hoezo? waarom dan niet meteen alles? of train je altijd alleen je bicepes en triceps? ik begrijp er gewoon niets van :scratch:

ja tuurlijk, welke spieren zou je anders trainen? Benen pak je wel met voetballen, rug trainen is ongezond en schouders trainen vinden de chickies niet mooi

Die biceps kunnen best 2 weken zonder training.

Hey!

Ik ga binnekort 2 weken op vakantie, en ik ga dan geen dumbbells meenemen(teveel gewicht). Ik kan me borst/triceps/schouders trainen door verschillende push ups. maar hoe train ik dan me biceps, is daar misschien een oefening voor?

Alvast bedankt

Rubber band kopen en je kan bijna elke spier groep een beetje training tijdens je vakantie.

curls.gif

Bij deze genomineerd voor de "gayest topic 2008 award"

Terug
Naar boven