XXL Nutrition

biceps & vakantie

gewoon vakantie houden dat vinden je spieren ook helemaal niet erg hoor;)

gelukkig maak je je om je benen geen zorgen

Zn benen lopen al voor.

Misschien kun je je armen afbinden, dat scheelt ook wel aantal cm denk ik.

als je op hotel telkens de trap neemt ipv de lift, krijg je natuurlijk ook wel dikke benen

Doe niet zo moeilijk joh, geen gewichten nodig.
Weet je wel hoe vermoeiend posen is ?, dus je spieren aanspannen zonder gewichten ?

Kijk dit kan je doen :
ga naar het strand : pose ongeveer 1 uur non-stop ..doe alle vormen zoals side-chest, most muscular, double bicep etc. etc etc.
Eventueel een CD-player met je favoriete muziek meenemen om je eigen kuur te laten zien op het strand.

succ6
:thumb:

Hey anders bestel je in de discotheek een grote 10 liter pull met bier, in een glas van 5 kg. Vraag of ze het handvat aan de bovenkant voor je willen zetten en ga al dansent curls maken op de dansvloer ;)

Hey!

Ik ga binnekort 2 weken op vakantie, en ik ga dan geen dumbbells meenemen(teveel gewicht). Ik kan me borst/triceps/schouders trainen door verschillende push ups. maar hoe train ik dan me biceps, is daar misschien een oefening voor?

Alvast bedankt

Je kunt een soort stretch-apparaatje meenemen waar een 5-tal elastieken aanzitten. Daarmee kun je verschillende groepen onderhouden zoals borst, schouders, triceps en ook biceps.
Aan beide kanten zit een handvat..een kind kan de was doen..

suc6 kerel en een fijne vakantie alvast!

relax man 2 weken niet trainen

• Topic Starter Topic Starter
Je kunt een soort stretch-apparaatje meenemen waar een 5-tal elastieken aanzitten. Daarmee kun je verschillende groepen onderhouden zoals borst, schouders, triceps en ook biceps.
Aan beide kanten zit een handvat..een kind kan de was doen..

suc6 kerel en een fijne vakantie alvast!
Bedankt man!

oh noes sir teh dbb pussys nemen het allemaal voor elkaar op stelletje "BEESTEN"

Optrekken aan iets, bomen ofzo?

Lekker vakantie houden.
Al dat gedoe omtrent trainen tijdens vakantie is alleen maar een sleur.
Verstand ff op nul. ;)

Terug
Naar boven