MuscleMeat

Biceps

LVR

Novice
Waardering
0
Hallo,

maandag ben ik weer begonnen met fitness enzo heb borst, biceps, buik gedaan. Dinsdag had ik wat spierpijn maar vandaag woensdag kan ik me moeite me armen strekken de biceps spieren doen echt pijn is dit spierpijn en kan ik vandaag triceps, rug, buik doen?

groetjes

LVR:rolleyes:

beginner

Hallo,

maandag ben ik weer begonnen met fitness enzo heb borst, biceps, buik gedaan. Dinsdag had ik wat spierpijn maar vandaag woensdag kan ik me moeite me armen strekken de biceps spieren doen echt pijn is dit spierpijn en kan ik vandaag triceps, rug, buik doen?

groetjes

LVR:rolleyes:

beginner

Kan, maar zorg wel dat dan na vandaag je biceps genoeg rust krijgt voordat je hem weer belast. En als je je biceps nog teveel voelt, kan je ook vandaag je benen pakken en dan later deze week rug en triceps.

Drink gewoon een proteine shake dan is de pijn direct weg

• Topic Starter Topic Starter
bedankt voor de reacties :)

heel grappig, ik drink idd nu al shakes en creatine :P binnen een halfjaar ben ik hulk smash :p

Weet je zeker dat je die biceps niet gewoon overdreven totall loss gepompt hebt?:rolleyes:

Het kan ook dat je de oefeningen ongecontroleerd hebt gedaan, toen ik begon met trainen weet ik nog dat ik met bijv met curls het gewicht heel snel liet zakken waardoor ik die spier gewoon keihard uitrekte iedere keer

bedankt voor alle reacties nogmaals. nou maandag deed ik iets van 2 biceps oefeningen gewoon 4 sets van 10 herhalingen normale manier met maar 10 kilo (lol beginner i know).
en nu donderdag heb ik er bijna geen last meer van gisteren triceps, rug, buik. mijn schema doe ik nu als volgt omdat ik 2 jaar niks gedaan hebt begin ik gewoon helemaal overnieuw. (suggesties & advies welkom ;))

maandag:
biceps, borst, buik.

dinsdag:
rust

woensdag:
triceps, rug, buik

donderdag:
rust

vrijdag:
shouders, benen

zaterdag cardio buiten ga een beetje op een band lopen lol

greetz,
LVR

eerst borst dan biceps, dan profiteert je biceps van je testosteronrespons
eerst rug dan triceps, idem
eerst benen dan schouders, idem

bedankt skinnie ga ik ff aanpassen ty

Dat hebben behoorlijk veel mensen, de eerste dag dat ik weer begon had ik dat ook.

Waarschijnlijk zijn het je pezen, je bedoeld waarschijnlijk helemaal onderaan de bicep, daar waar je onderarm begint. En als je je armen volledig strekt doet het daar pijn. Gaat wel weer over. Gewoon doortrainen.

Succes

bedankt voor alle reacties tot dus ver.

greetz,
LVR

Terug
Naar boven