XXL Nutrition

bier

Tjibbe

Competitive Bodybuilder
Waardering
4
Kan je in de avond bier drinken als je een refeeddag houd?? Dat wil ik gewoon met bruin brood doen, volkoren. Overdag dus veel kh uit brood. En s avond bier. Ik wil er dan dsu verder geen junkdag bij, maar alleen dus aan het einde van de refeed dag bier..Of zal ik hierdoor weinig vet kwijt raken??

Och ik ben van mening dat als je het in de perken houdt met je bier dat je jezelf best mag belonen als de andere 6 dagen je netjes aan je dieet houd, het is natuurlijk niet optimaal. Maar er moet wel een beetje jus in het leven blijven niet?

Mee eens....

Als het met mate is kun je gerust af en toe een biertje drinken. Ander verhaal wordt het als het een kratje per keer wordt.

Ik ben ook in de cut, heb woensdag 4 liter bier, 1 big mac, 2 triple cheese burgers en 2 gewone hamburgers op en het is nu vrijdag en ben alweer op hetzelfde niveau als woensdagochtend(geen ecto). Dit zijn slechte dagen dus niet te vaak. Maar: je wilt vet verliezen maar niet je vrienden dus af en toe een zoiets moet kunnen vind ik...

JFS zei:
Ik ben ook in de cut, heb woensdag 4 liter bier, 1 big mac, 2 triple cheese burgers en 2 gewone hamburgers op en het is nu vrijdag en ben alweer op hetzelfde niveau als woensdagochtend(geen ecto). Dit zijn slechte dagen dus niet te vaak. Maar: je wilt vet verliezen maar niet je vrienden dus af en toe een zoiets moet kunnen vind ik...

LOL? :D

Ja we hebben idd best lol gehad, ja. :p

JFS zei:
Dacht dat ik erg was doorgeslagen vorige week met mijn halve liter Hagen Dazs, chips en cake...voel me nu een stuk beter! Thnx :D

Dani zei:
Dacht dat ik erg was doorgeslagen vorige week met mijn halve liter Hagen Dazs, chips en cake...voel me nu een stuk beter! Thnx :D

kun je beter 4 liter bier drinken denk ik ;)

j/k :D

Tjibbe aan de bier!!!..

Btw.. hoe gaat t met trainen.. ben je al droger? de laatste keer zag je er droger uit!

"Maar: je wilt vet verliezen maar niet je vrienden dus af en toe een zoiets moet kunnen vind ik..."

Idd, maar ik vind t een beetje overdreven om te zeggen dat je wel moet doorslaan met eten anders verlies je je vrienden

Ivm een refeed moet je er wel opletten dat alcohol geen effect op leptine heeft zoals koolhydraten dat hebben maw je zal er je leptine niet mee verhogen als dat je bedoeling soms was

Man-Mountain zei:
"Maar: je wilt vet verliezen maar niet je vrienden dus af en toe een zoiets moet kunnen vind ik..."

Idd, maar ik vind t een beetje overdreven om te zeggen dat je wel moet doorslaan met eten anders verlies je je vrienden

Woensdag was ik een beetje doorgeslagen idd :D . Maar ik bedoelde te zeggen: je kan best 's een biertje drinken, zelfs in de cut, als je nooit meer een stap buiten de deur zet is ook niks. Het is net hoe serieus je ermee om wilt gaan. Doordeweeks na voetbaltrainen zetten al m'n teamgenoten het in de kantine op een hijsen en dan zit ik keurig aan de spa-blauw en cottage cheese ernaast...

Ik word iig nooit vetter door bier. ik denk dat je hier ook aanleg voor nodig hebt. Door alcohol val ik juist af (is dan weliswaar vocht, maartoch). Vorig jaar vakantie heb ik gewoon elke dag gezopen (ik weet et heel slecht), maar ik kwam ernstig droger de vakantie uit. (had wel redelijk op mijn voeding gelet).

Heb trouwens gehoord dat in bier veel oestrogenen zitten. Als je teveel en paar jaar lang bier zuipt heb je een grotere(let op: Grotere) kans op b*ch tits en een hangende kont etc.

Als je drinkt kon je het beter houden op witte dranken als wodka, gin, tequilla etc.

Maar jah het is maar hoe diep je erop in wilt gaan natuurlijk. En een biertje op z'n tijd kan geen kwaad.

JFS zei:

je houd dus alleen je vrienden als je met ze meezuipt ;) ?

Dan zijn dat geen vrienden!

• Topic Starter Topic Starter
FreDSKI zei:
Tjibbe aan de bier!!!..

Btw.. hoe gaat t met trainen.. ben je al droger? de laatste keer zag je er droger uit!

Ja ik ben wel droger alleen de laatste restjes vet rond mijn buik blijft. Dus ik ga nu refeeddagen houden. En mischien stackers

biertje?? :P ik zelf zondig ook wel eens maar dan 1 glaasje wijn op zaterdag samen met het vrouwtje ben geen echte drinker denk niet dat het kwaad kan

Terug
Naar boven