MuscleMeat

bier

Oke, dan neem ik je niet meer serious :)

ja mensen, t is weer terrasjesweer en dandy is al van de partij:)

Dani zei:
Als het met mate is kun je gerust af en toe een biertje drinken. Ander verhaal wordt het als het een kratje per keer wordt.

ik drink altijd met mate.....maar die drinken zo veel :p
lol
1x op de maand of om de 2 maanden zuip me eens een goe stuk in men kl****.
Dat zulen ze me niet afnemen :beerbang:

Gewoon niet zuipen :mad:
Pff de helft hier is/was aan de roids en maar lekker zuipen :rolleyes:
Ben ik ff blij dat ik al 1,5 jaar niet meer drink, nken jah, dat moet je ! :D

ik drink alleen in het weekend 1 biertje dat mot kunnen vind ik. Je moet immers ook wat lol hebben in het leven hebben. Binnenkort ga ik weer naar een back to the '80 feest en dan neem ik een paar biertjes en lekker uit mijn dakkie :)

MightyDuck zei:
Gewoon niet zuipen :mad:
Pff de helft hier is/was aan de roids en maar lekker zuipen :rolleyes:
Ben ik ff blij dat ik al 1,5 jaar niet meer drink, nken jah, dat moet je ! :D
Ja maar dat vind ik nou niet iets om op een terras in de zon te doen...maar dat kan aan mij liggen :D

frietbakker zei:
Och ik ben van mening dat als je het in de perken houdt met je bier dat je jezelf best mag belonen als de andere 6 dagen je netjes aan je dieet houd, het is natuurlijk niet optimaal. Maar er moet wel een beetje jus in het leven blijven niet?

i totally agree...

Originally Posted by frietbakker
Och ik ben van mening dat als je het in de perken houdt met je bier dat je jezelf best mag belonen als de andere 6 dagen je netjes aan je dieet houd, het is natuurlijk niet optimaal. Maar er moet wel een beetje jus in het leven blijven niet?

als je ECHT ECHT ECHT van zuipen geniet... tjah waarom niet als je de negatieve aspecten ook agreed...

maarjah ik hou et op 0,00% alcohol

Terug
Naar boven