1. Selecteer hier of je gepersonaliseerde advertenties wilt zien (Opt-in). Je kan je keuze nadien nog veranderen via de meer info link of de notificatie wegklikken. Steun het forum door je adblocker uit te schakelen. We hebben een beperkt aantal banners met een minimale impact op de gebruikerservaring.

Opt-in   Meer info

Ontzet Notitie

bifidum MIMBb75

Discussie in 'Wetenschap' gestart door L1234, 23 apr 2018.

Bezoekers aanwezig in Topic (Leden: 0, Gasten: 1)

1. L1234

L1234 Novice Topic Starter

Leuk Bevonden:
    0
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m79
    Massa:
    76kg
    Vetpercentage:
    6%
    Hallo,

Ik heb een vraag over een bacterie die in mijn medicatie zit en of dit invloed heeft in mijn bulking periode.
    Ik heb een medicijn(kijimea) waar bifidum MIMBb75 in zit. Bifidobacterium - Wikipedia
    Dit zou de werking van afbouw van glucose tot energie veranderen, maar is het beter voor het sporten.
    Mijn vraag is of iemand hier ervaring mee heeft en het wel of niet zou aanraden te gebruiken tijdens het bulken?

Mvg

2. skydirk

skydirk Freaky Bodybuilder

Leuk Bevonden:
    976
    Geslacht:
    Man
    Ik neem dit ook voor het ogenblik tegen prikkelbare darm en denk daar verder niet over na wat sporten, diëten of bulken betreft. Als het helpt om je probleem op te lossen, is hetgeen wat telt. Ik vraag mij echt af waarom je die vraag stelt. Doe gewoon normaal.

Galen en Punjab vinden dit leuk.
  3. L1234

Leuk Bevonden:
    0
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m79
    Massa:
    76kg
    Vetpercentage:
    6%
    Ik wil weten wat ik inneem omdat er vrij weinig informatie beschikbaar is online over dit product en het sub-type van de bacterie. En of het invloed heeft. "Doe gewoon normaal" ik heb een vraag, ik stel die, niets raars aan, het is een forum.

4. skydirk

skydirk Freaky Bodybuilder

Leuk Bevonden:
    976
    Geslacht:
    Man
    Jongen, jongen toch. Ik denk dat je piekeren meer invloed heeft op je cortisol. Het is gewoon één van de goede bacterieën voor je darmen die je in probiotica vindt.

5. L1234

Leuk Bevonden:
    0
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m79
    Massa:
    76kg
    Vetpercentage:
    6%
    Haha, bedankt voor reactie!

Deel Deze Pagina

1. Deze website gebruikt cookies om inhoud te personaliseren, uw ervaring aan te passen en u ingelogd te houden als u zich registreert.
    Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie