- Waardering
- 8.745
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 87kg
- Vetpercentage
- 11%
Echt jonghuh.....
Respect voor de deelnemers.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Echt jonghuh.....
Ik begrijp dus dat jij eindelijk ook eens meedoet?Ik tag even de deelnemers van vorig jaar:
@Diego1999
@Wengstertje
@apfelstrudel
@IkWilGrootWorde
@NobodySpecial
@Sanca Saxon
@vntl
@Vypaw
@BB_
Jongens, jullie kunnen maar beter terug meedoen, of, en ik citeer, I will rain a shitstorm down on you and your family like you have never fucking seen.
Ik tag ook even de afvallers van vorig jaar:
Justdo [blessure + operatie]
MassOrPass
chrash
Oom Oli
wesleyb8
NaturalGainz
Alincane
Mindcontrol
RookworstXL
Fronter
mucci
Perzik
![]()
Volgens het regelboek mag degene die de laatste editie organiseerde het jaar later niet deelnemen.
Inlegvel?Volgens het regelboek mag degene die de laatste editie organiseerde het jaar later niet deelnemen.
Bij deze is het regelboek aangepast.Volgens het regelboek mag degene die de laatste editie organiseerde het jaar later niet deelnemen.

Dat mogen vrouwen niet.

Kan je toch alsnog doen?Ik had eigenlijk gehoopt dat arminius zou organiseren zodat ik zelf weer eens kon deelnemen. Maar toch maar zelf georganiseerd,
Weet niet of iedereen dat wel oké zou vinden.
Denk niet dat iemand daar bezwaar tegen gaat hebben.
De meeste criticasters zijn weg of de mond gesnoerd.Denk niet dat iemand daar bezwaar tegen gaat hebben.

Zou niet weten waarom niet toch? Lekker meedoen als je er behoefte aan hebt wat mij betreft 👍🏻