XXL Nutrition

Peiling Big-T Memorial Contest 2024

Peiling Peiling Ik doe mee.

• Totaal stemmers
    30
  • Topic Starter Topic Starter
Ik twijfel nog. Ik ben niet zo’n logger.
Ja ik log mijn trainingen maar dat is meer een opsomming van de training en na 1 week weet iedereen het wel.

Ga niet loggen als het toch niet gevolgd wordt. Zie daar het nut niet van in.

Iemand tips of suggesties.
Deel gewoon de meest relevante dingen zoals voeding, training, gebruik etc. Update per week is al prima.

7 deelnemers nu ?

Diversiteit is leuk 👏👏

Ik ga even een aantal uren twijfelen, over 3 wkn vakantie dus over 2 weken 1 week heel druk. En overleggen met wederhelft die de foto 's moet maken.
filmpje maken en dan de screenshots maken van de beste shape tijdens je poses.
dus geen losse foto's maken maar lekker jezelf filmen tijdens quarter turns bijvoorbeeld.

• Topic Starter Topic Starter
Met 10 deelnemers kunnen we de contest door laten gaan, bedankt!

Mocht iemand zich nog bedenken. Ik verleng de periode met een aantal dagen t/m 8 juni. Dus meedoen kan nog!

Met 10 deelnemers kunnen we de contest door laten gaan, bedankt!

Mocht iemand zich nog bedenken. Ik verleng de periode met een aantal dagen t/m 8 juni. Dus meedoen kan nog!
Ow echt?
Ik mag me dus tot 8 juni aanmelden, cool. Ik denk wel dat ik mee wil doen. Moet nog even wat gras maaien (harsen) en dan komt t goed! Hahaha wat slecht maar is echt zo, heb bijna een trui op mijn buik en borst.

Waarom deel ik dit?

Weet ik veel!

Lekker vaart in aan het komen! Begint nu wel als een contest te voelen.

Mooi om te zien dat er weer wat georganiseerd wordt!

Zelf ontbreekt mij de ruggengraat momenteel, maar wens iedereen veel succes. :thumb:

Ik ben ook aan het twijfelen nu ik richting einde cut ga en kan gaan bouwen. Ben echter in juli ruim 2 weken 'offline' door vakantie...
En daar wil ik eigenlijk van genieten :D

Ik ben ook aan het twijfelen nu ik richting einde cut ga en kan gaan bouwen. Ben echter in juli ruim 2 weken 'offline' door vakantie...
Bij mij zit er 4 wkn vakantie in, 2wkn buitenland. Maar ik heb mijn lichaam bij de hand, iets teveel gegeten, iets meer bewegen of iets minder eten.
Weegschaal gaat mee, spiegel hebben ze daar wel. En ik wil proberen daar een sportschool binnen te komen, omdat ik het leuk vind. Daar doen ze alleen aan abonnementen, maar ik kijk wel of ze om te kopen zijn.

Bij mij zit er 4 wkn vakantie in, 2wkn buitenland. Maar ik heb mijn lichaam bij de hand, iets teveel gegeten, iets meer bewegen of iets minder eten.
Weegschaal gaat mee, spiegel hebben ze daar wel. En ik wil proberen daar een sportschool binnen te komen, omdat ik het leuk vind. Daar doen ze alleen aan abonnementen, maar ik kijk wel of ze om te kopen zijn.
Ik ben 5 weken vrij waarvan ik ruim 2 weg ben, de andere zijn geen probleem. Kan daar trainen want hotel heeft goede gym. Het 'probleem' is echter dat ik daar 2 weken op kwalitatief hoog niveau ga eten. Dat is de hele opzet van de gekozen locatie.

Wilt niet persé zeggen dat het hoog Kcal moet zijn, maar ik ga het dan ook niet laten staan.

Eigenlijk na al die coronashit en sluiting van de gyms nooit meer echt in het ritme gekomen.
Ben altijd wel blijven trainen, maar meer op maintenance.

Ook sinds coronaperiode meer yolo gaan leven en dat betekent na het weekend 4/5 dagen de opgedane schade ongedaan maken en zo over-and-over again.

Contest lijkt me wel een goede stok, maar heb ook 4 weken vakantie op de planning staan de komende periode, mits de familieperikelen het weer toelaten.

Al met al teveel rollercoaster op het moment.

Soortgelijke topics

• Gesloten
  • Sticky
  • Peiling Peiling
WEDSTRIJD Stemmen!
Reacties
236
Weergaven
14.944
Reacties
827
Weergaven