AndroidHealthClinic

Aankondiging Big-T Memorial Contest 2024

Ik doe mee.

• Totaal stemmers
    30

Bezoekers in dit topic

Iemand een linkje naar die foto’s?

Als ik de foto’s mag geloven van Arthur Groeneveld van de winnaars. Was het niveau niet hoog nee
Inderdaad, daar hoef je niet voor in de zaal te hebben gezeten. Was een aanfluiting.
Vind wel meevallen. Niet te vergelijken met de NPC maar die moet je ook niet vergelijken denk ik dan. Kan ook zijn dat ik te mild ben geworden.
Oh shit, wat een gedoe allemaal. Sterkte hiermee Ron 💜
Thanks. Komen we ook wel weer doorheen.

Als je kijkt naar de winnaar van de classic physiek die zou geen geen eens top 10 komen bij de Siggi. Maar er staat wel op zijn Instagram Nederlands kampioen classic physiek.
Vind wel meevallen. Niet te vergelijken met de NPC maar die moet je ook niet vergelijken denk ik dan. Kan ook zijn dat ik te mild ben geworden.

Thanks. Komen we ook wel weer doorheen.

Als je kijkt naar de winnaar van de classic physiek die zou geen geen eens top 10 komen bij de Siggi. Maar er staat wel op zijn Instagram Nederlands kampioen classic physiek.
Voor die bond heeft hij dan toch gelijk. Maar waar maak jij je druk om dan.
Moet je eens kijken wat er allemaal verkondigt wordt op het al wijde web. :roflol:

Ik maak me nergens druk om hoor.
Voor die bond heeft hij dan toch gelijk. Maar waar maak jij je druk om dan.
Moet je eens kijken wat er allemaal verkondigt wordt op het al wijde web. :roflol:

Het gaat er om dat het niveau slecht is, en je met titel: Nederlands kampioen rondloopt. Hoef je je niet druk om te maken, maar bespreken kan prima.
Dat is hij toch ook. Mag je alles van vinden natuurlijk. Maar hij is wel Nederlands kampioen bij de nbbf.

Niet te druk om maken, heeft niet echt waarde als je kijkt naar NPC 🤪
Doe ik ook niet hoor. 😋😋 Snap de rivaliteit tussen bonden nooit zo goed. Natuurlijk is er verschil. Maar er zijn zoveel bonden.

Het gaat er om dat het niveau slecht is, en je met titel: Nederlands kampioen rondloopt. Hoef je je niet druk om te maken, maar bespreken kan prima.

Een Nederlands kampioen zou ook echt de beste van Nederland moeten zijn. Jezelf Nederlands kampioen noemen terwijl je bij de andere bond geeneens de top 10 zou halen is gewoon heel erg triest.

Een Nederlands kampioen zou ook echt de beste van Nederland moeten zijn. Jezelf Nederlands kampioen noemen terwijl je bij de andere bond geeneens de top 10 zou halen is gewoon heel erg triest.
Dit heb je altijd bij verschillende bonden, de strijd wie zich dan “echt” Nederlands kampioen mag noemen. Of het nu bodybuilding, boksen, judo etc.
Van mij mag iedere nummer één van welke bond dan ook zich Nederlands kampioen noemen. Inba, Wbbf, nbbf, ifbbpro-npc of welke andere bond dan ook. (Volgens mij zijn er nog 3 a 4 actief in Nederland)

Back
Naar boven