AndroidHealthClinic

Bigger, Faster, Stonger......Log Naomi (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Hehe aansteller! Ff wennen inderdaad, of juist liever niet ;)
Het resultaat is het het waard. En je hebt nog junkdagen/meals ook!

Zet m op!
Haha ja ik ben een aansteller als het op weinig kh's aankomt. Mijn vriendin noemt me altijd een Hummer. Deze week ook weer een keer gehad dat ik bijna omging, moeite met praten enzo.

Volgende keer als ik me zo voel bloedsuikerprikken.
 
Ik heb dat ook hoor. Wordt er ontzettend langzaam en dom van, leef echt op carbs. En inderdaad zwak, trillerig, nee low carb is niets voor mij.
Maar in contestprep wel een vereiste he?
 
Dat is zeker aardig minder. Sterkte ermee:P
 
Hoe droger je kan worden op meer kcal, hoe meer massa ;)

Als jij op 1800 in contest shape kan komen ben je erg goed ezig.

Kijk wat er straks gebeurt als je straks kcal weer omhoog gooit :D
 
Die 1750 is nog onder shake na de training en zonder pre workout en vitargo. Heb gewoon geluk net een hoge verbranding. Tis denk ik ook nog een kwestie van wennen. Is de eerste echte wedstrijdvoorbereiding. Deze week voor het eerst sinds maanden ook weer de 60 op de weegschaal gezien. Broeken beginnen ook weer te passen die eerst te strak zaten.
 
Gaat lekker dus. gewicht zakt nu snel?
Kan zo zijn dat de honger straks wel iets verdwijnt dat het inderdaad even wennen is.
Ik had zelf een periode dat ik niet stil kon zitten, had er echt super veel zin in en de wedstrijd mocht van mij snel komen, en week erna was ik een vaat doek. Ups en downs. Dus wie weet voel je je straks weer iets fitter.

ook al een routine in elkaar? En muziek gevonden?
 
Je gaat in ieder geval goed door. En 1750... pfff.. moet er niet aan denken zo weinig.. maar wie weet komt dat ooit nog als ik zover kan komen. ;)
Strakke planning nu met alles he.
succes.
 
Gaat lekker dus. gewicht zakt nu snel?
Kan zo zijn dat de honger straks wel iets verdwijnt dat het inderdaad even wennen is.
Ik had zelf een periode dat ik niet stil kon zitten, had er echt super veel zin in en de wedstrijd mocht van mij snel komen, en week erna was ik een vaat doek. Ups en downs. Dus wie weet voel je je straks weer iets fitter.

ook al een routine in elkaar? En muziek gevonden?
Gewicht valt mee, laatste 2,5 week wel ineens 1,6kg eraf, daarvoor ging het heel langzaam. Vet zakte wel, maar gewicht bleef hetzelfde of zakte iets. Op zich is dat alleen maar goed :)


Op hoeveel kcal zat jij in je voorbereiding als ik vragen mag??


Muziek denk ik gevonden te hebben (als je heel nieuwsgierig bent wil ik je het wel pm-en :P), heb nog geen routine in elkaar geknutseld, maar wel van plan om deze week mee te beginnen. Volgende week ook met de andere twee atleten van mn sportschool die aan de flex meedoen naar Body en fashion, ff kijken voor een mooie bikini!

Gisteren goede junkdag gehad, dus nu kan ik er wel weer even tegen aan!! Heb me in ieder geval niet ingehouden met eten. Chocoladetruffelpepernoten, 3/4 roombotertaartje, tomatensoep, boterhammen pindakaas, chocoladecroissantje, 1 pak melk, bijna hele fles dr. Pepper, halve reep chocola, half stokbroodje met sla, komkommer, rosbief, ei en dan mis ik vast nog wat. Maar ik heb genoten en zelfs geen last van maagzuur gehad haha. Mjin vriendin moest vannacht wel al aan de rennie's:D
 
Vandaag bij body en fashion stofje, bikini en applicaties uitgezocht!!! Ben benieuwd hoe het gaat worden!!!

Over ongeveer drie weken zou het klaar moeten zijn.
 
Spannend! welke kleur heb je gekozen? of blijft dat nog geheim?
 
Heel speciaalstofje, blauwachtig, maar schijnt ook naar een andere kleur door de allemaal hele kleine rondjes op de stof....duidelijk he haha...

En er komen oko steentjes/diamantjes op de bandjes van de bikini en het broekje
 
Nice

En hij is instelbaar denk ik?

Mocht je nog veel verliezen dat ie niet veel te los zit
 
Heel speciaalstofje, blauwachtig, maar schijnt ook naar een andere kleur door de allemaal hele kleine rondjes op de stof....duidelijk he haha...

En er komen oko steentjes/diamantjes op de bandjes van de bikini en het broekje
Klinkt wel als een aparte kleur. neem aan een beetje felle blauw?
Zal vast erg mooi worden! Ik heb gezien nu wat voor kunstwerkjes ze ervan maken!
 
Nice

En hij is instelbaar denk ik?

Mocht je nog veel verliezen dat ie niet veel te los zit
Wordt rekening mee gehouden, over 3 weken nog een keer passen, dan ben ik toch al redelijk dicht bij wedstrijdshape hoop ik :p
 
Leg day!!!!

Ondanks het dieet lijk ik me iedere dag beter te voelen, zo houd ik het nog wel 3 weken vol tot de Flex!

Tot zover de hele korte update
 
Leg day!!!!

Ondanks het dieet lijk ik me iedere dag beter te voelen, zo houd ik het nog wel 3 weken vol tot de Flex!

Tot zover de hele korte update

Hopen dat je die goede energie die weken nog even mag behouden;)
 
Ik hoop voor je dat het zo doorzet! Het is nog maar een paar weken bikkelen!
zet hem op he!
 
Hopen dat je die goede energie die weken nog even mag behouden;)
Dat hoop ik ook!! Een keer samen trainen (zoals je in jou topic zei) lijkt me super leuk! Na de wedstrijd een keer een datum prikken!

Ik hoop voor je dat het zo doorzet! Het is nog maar een paar weken bikkelen!
zet hem op he!
Ik ga nu echt niet meer opgeven, al laat de energie het wel afweten. Het is nog drie weken tot de flex en ik knal gewoon door!!

Hierbij nog een paar fotootjes (collage die ik op fb had geplaatst, ff geen zin om de losse foto's bij elkaar te zoeken en apart te uploaden :P)

Fotos.jpg
 
Wow, wat een lijf! Knap gedaan hoor, veel succes!
 
Gaan we zeker een keer doen!! lijkt me erg leuk.
 
Back
Naar boven