XXL Nutrition

Bij komen maar dan te veel eiwitten ..

Post het dan vanaf myfitnesspal.com op je pc en niet op je telefoon. Zo is het natuurlijk ook niet duidelijk he?

• Topic Starter Topic Starter
Is het dan echt ni duidelijk ?

gebruik een [Link niet meer beschikbaar]
om alles wat je eet in te zetten, overzicht te krijgen en eventueel aanpassingen te maken.

je moet een hoop rijst eten wil je daar een degelijk portie eiwit uit halen

Het is niet erg overzichtelijk nee, maar wat ik zo snel zie is dat je je vetten wel wat omhoog kan gooien, en bijvoorbeeld wat tonijn weg kunt laten. En neem je als whey toevallig 2 scoops? Dan kun je er 1 scoop van maken en die kcal bijvoorbeeld opvullen door wat meer brinta of rijst.

zal het morge in een sheet zetten :)
als ik in de ochtend de whey weg laat , je hebt tog snelle eiwitten nodig als je opstaan ?

zal het morge in een sheet zetten :)
als ik in de ochtend de whey weg laat , je hebt tog snelle eiwitten nodig als je opstaan ?

als jij aan genoeg eiwitten op een dag komt, die gewoon uit vlees ei melk enzo komen, gaan die snelle eiwitten s ochtend denk ik niet een heel groot verschil maken

Valt mee inderdaad. Heb wel een onderzoek gelezen dat de snelle eiwitten rond je training in ieder geval belangrijker zijn als die 's ochtends. Je hoeft ze 's ochtends niet weg te laten natuurlijk, maar dan moet je ergens anders je eiwitten schrappen. Morgen je sheet maar eens posten en dan even kijken.

Tja als je een post maakt over eiwit en vervolgens alleen de kcals post, kunnen we je niet echt helpen he

als ik bij die sheet op product klik om uit die lijst te kiezen verschijnt die en dan gaat ie weer weg ?

Heb die sheet even geopend maar werkt prima hoor. Product kiezen en dan in de volgende kolom de hoeveelheid et voila.

heeft iemand het geprobeert op een imac want ik dan echt het product niet kiezen -.-^

Moet je even een conversie programmatje voor excel naar mac downloaden

Terug
Naar boven