AndroidHealthClinic

Bij STH wel of geen proviron

zeker in de richting!!

Dat is waar,maar zal ook wel zijn dat het int zuiden minder op de markt is,XQ6 hiervoor..Shit happens!!!!

Is David nu geholpen?

Ja we kunnen pleite gaan!!!!!

• Topic Starter Topic Starter
mensen bedankt voor de info, ik kom hier later in de avond even op terug ik ga eerst eten

Wedstrijd matteriaal!!!!!!!!!Hou ons op de hoogte

toch nog even terugkomen over de minimale duur van een sth kuur, ik heb al vele sites bezocht (ben al een tijdje bezig met info verzamelen) maar noch nergens een wetenschappelijk onderbouwd stuk gelezen wat aangeeft dat een korte kuur niet werkt. Dit kom ik alleen tegen op dit forum.

in mijn omgeving zie ik mensen ook op kortere kuren hard gaan, en dat is niet alleen van anabolen

toch nog even terugkomen over de minimale duur van een sth kuur, ik heb al vele sites bezocht (ben al een tijdje bezig met info verzamelen) maar noch nergens een wetenschappelijk onderbouwd stuk gelezen wat aangeeft dat een korte kuur niet werkt. Dit kom ik alleen tegen op dit forum.

in mijn omgeving zie ik mensen ook op kortere kuren hard gaan, en dat is niet alleen van anabolen

zeggen ze ook wat voor hoeveelheden insuline, anabolen en IGF LR 3 ze drbij pakken, om maar niet te zwijgen van van de 15+ iu hgh?

als ik naar mezelf kijk ben ik nog nooit zo goed gegaan als van mijn laatste kuur ( 2doosjes sth) en het is veelal blijven zitten.
Ik heb al redelijk wat kuren gehad dus ik ken het verschil.

Ik kan mij dus niet voorstellen dat je met 2 doosjes dus niets bereikt

als ik naar mezelf kijk ben ik nog nooit zo goed gegaan als van mijn laatste kuur ( 2doosjes sth) en het is veelal blijven zitten.

denk ook dat je wat meer hebt aan de inhoud dan aan de 2 doosjes :p

denk ook dat je wat meer hebt aan de inhoud dan aan de 2 doosjes :p

No shit.
Maar goed, als het voor jou werkt is het ok.
Maar als je dit soort ''schema's'' post hier, krijg je gewoon commentaar.
Daar is dit forum ook voor natuurlijk.

Zo'n zware massa bouwer is sth niet zover ik heb gelezen... Maar de kwaliteit van de spieropbrengst moet heel goed zijn.
Als je 16 weken 5/7 zet op 5 iu, moet je best wat uit sth kunnen halen, maar het spul werkt gewoon heel laat...

Hoe ga je die AS nu eigenlijk gebruiken?? Bij mij kwam het over alsof je maar 2 weken die test en deca ging gebruiken maar dat zal wel een foute opvatting van mij zijn:)

Succes

Zo'n zware massa bouwer is sth niet zover ik heb gelezen... Maar de kwaliteit van de spieropbrengst moet heel goed zijn.
Als je 16 weken 5/7 zet op 5 iu, moet je best wat uit sth kunnen halen, maar het spul werkt gewoon heel laat...

Hoe ga je die AS nu eigenlijk gebruiken?? Bij mij kwam het over alsof je maar 2 weken die test en deca ging gebruiken maar dat zal wel een foute opvatting van mij zijn:)

Succes

sth only zal niet veel doen op 5iu...tenzij je dr anabolica en/of insuline bij pakt en dan het liefst op 8-10iu per dag anders zal je dr alleen droger door worden.

ik ga ook schildklierhormoon gebruiken eerst 50 dan 100 mg,
kun je sth niet beter midden in de kuur gekruiken

mcg bedoel je denk, ik vind dit persoonlijk erg veel als je gaat bulken, ikzelf ga tijdens de bulk nooit boven de 50mcg, er is anders gewoon niet tegenop te eten en je zal minder spiermassa aanzetten en alleen maar droger en droger worden,

Succes

ik denk dat hij de deca en test 2 weken eerder start en 2 weken laat doorlopen na de sth

David, hoe zit je kuur er nu uit dan, qua steroiden?

Schrijf het even in zo'n soort formaat neer:

wk 1-10 100mg Roid1
wk 1-8 400mg Roid2

Dit maakt het een stuk overzichtelijker voor ons.

Ook al gedacht aan een nakuur?

David, hoe zit je kuur er nu uit dan, qua steroiden?

Schrijf het even in zo'n soort formaat neer:

wk 1-10 100mg Roid1
wk 1-8 400mg Roid2

Dit maakt het een stuk overzichtelijker voor ons.

Ook al gedacht aan een nakuur?

Heb ik ook al geprobeert bro, heeft ie gewoon geen zin in geloof ik.
Misschien nu, omdat ie weet hoe fout zn kuur in elkaar steekt.

sorry dat ik niet duidelijk ben, dit is de eerste keer op dit forum.

En als je er iets niet goed aan vindt zeg maar wa er anders aan moet, p.s ik ga niet voor de super kuur. (sth wil ik 2 doosjes pakken)

week 1 600 mg testo p/w
400 mg deca p/w
50 mg ug t4

week 2 600 mg testo p/w
400 mg deca p/w
50 mg ug t4

week 3 600 mg testo p/w
400 mg deca p/w
50 mg ug t4
om de dag 4 of 5 i.e.

week 4 600 mg testo p/w
400 mg deca p/w