- Waardering
- 121
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 110kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
dus 16 weken minimaal
16 weken x 7 dagen =112 dagen
om de dag zetten 112/2 = 56
dus minimaal 5 doosjes
oke, zit ik nu goed?
toch nog even terugkomen over de minimale duur van een sth kuur, ik heb al vele sites bezocht (ben al een tijdje bezig met info verzamelen) maar noch nergens een wetenschappelijk onderbouwd stuk gelezen wat aangeeft dat een korte kuur niet werkt. Dit kom ik alleen tegen op dit forum.
in mijn omgeving zie ik mensen ook op kortere kuren hard gaan, en dat is niet alleen van anabolen
als ik naar mezelf kijk ben ik nog nooit zo goed gegaan als van mijn laatste kuur ( 2doosjes sth) en het is veelal blijven zitten.
Ik heb al redelijk wat kuren gehad dus ik ken het verschil.
Ik kan mij dus niet voorstellen dat je met 2 doosjes dus niets bereikt

denk ook dat je wat meer hebt aan de inhoud dan aan de 2 doosjes![]()
dus 16 weken minimaal
16 weken x 7 dagen =112 dagen
om de dag zetten 112/2 = 56
dus minimaal 5 doosjes
oke, zit ik nu goed?
als ik naar mezelf kijk ben ik nog nooit zo goed gegaan als van mijn laatste kuur ( 2doosjes sth) en het is veelal blijven zitten.
Ik heb al redelijk wat kuren gehad dus ik ken het verschil.
Ik kan mij dus niet voorstellen dat je met 2 doosjes dus niets bereikt

Zo'n zware massa bouwer is sth niet zover ik heb gelezen... Maar de kwaliteit van de spieropbrengst moet heel goed zijn.
Als je 16 weken 5/7 zet op 5 iu, moet je best wat uit sth kunnen halen, maar het spul werkt gewoon heel laat...
Hoe ga je die AS nu eigenlijk gebruiken?? Bij mij kwam het over alsof je maar 2 weken die test en deca ging gebruiken maar dat zal wel een foute opvatting van mij zijn
Succes
ik ga ook schildklierhormoon gebruiken eerst 50 dan 100 mg,
kun je sth niet beter midden in de kuur gekruiken
Hoe ga je die AS nu eigenlijk gebruiken?? Bij mij kwam het over alsof je maar 2 weken die test en deca ging gebruiken maar dat zal wel een foute opvatting van mij zijn
Succes
David, hoe zit je kuur er nu uit dan, qua steroiden?
Schrijf het even in zo'n soort formaat neer:
wk 1-10 100mg Roid1
wk 1-8 400mg Roid2
Dit maakt het een stuk overzichtelijker voor ons.
Ook al gedacht aan een nakuur?