Fitness Seller

Bijeffecten kuur

Koca

Novice
Waardering
0
Lengte
1m85
Massa
85kg
Vetpercentage
14%
Goeiemiddag,

Ik ben 24 jaar, ik weeg 84 kilo en ben 1.84 lang.

Ik train nu al ruim 10 jaar lang intensief kickboks, mma en fitness. Ik ben echter sinds kort begonnen aan een testosteron-e+trenbelone kuurtje. Ik ga dit 10 weken doen, ik doe dit omdat ik simpelweg gewoon wat groter en massiever wil worden.

Ik heb wel gehoord dat er ook nadelen aan zitten zoals leverschade, neveneffecten etc.

Door na te vragen en op te zoeken ben ik erachter gekomen dat je tegen bepaalde bijwerkingen ook iets kan doen. Ook heb ik van andere gezien dat ze met een kuur samen allerlei vitaminepillen gebruiken.

Ik vraag me af of het goed is om tegen leverschade leverherstellende pillen te gebruiken, zo ja is het beter tijdens een kuur of na een kuur? Plus is er nog meer iets wat ik kan doen tegen eventuele bijwerkingen voor deze kuur? En is een nakuur ook noodzakelijk?

Alle extra tips en adviezen stel ik op prijs.

Alvast bedanktt

Hoop dat je een trol bent

Ik hoop het ook, maar ben er bang voor..

• Topic Starter Topic Starter
Wat voor trol? Wat is dat voor onzin reactie ik vraag iets normaals gappie

Train je nog kickboksen/mma? Ik ga kapot met bokstraining en Tren, is geen aanrader!

Je begint met een kuur zonder je eerst in te lezen over de bijwerkingen?

Je begint met een kuur zonder je eerst in te lezen over de bijwerkingen?

ik weet het wel een beetje ik ben niet achterlijk dat ik zomaar iets doe ofzo, ik probeer ook gewoon hier een beetje van ervaren gebruikers tips te krijgen ;)

---------- Toegevoegd om 11:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:53 ----------

Wat een onzin vragen bedoel je...je verhaal slaat nergens op gappie

Wat is er zo moeilijk aan mijn vragen gappie? Zo moeilijk is het niet lees het evem rustig door en als je me wilt/kan helpen dan bedank ik je, zo niet hou je reacties en mening voor je ;)

De trap oplopen naar mijn slaapkamer is al zwaar op de tren :p slechte keuze broertje van een ander.. Uh.. Moedertje

De trap oplopen naar mijn slaapkamer is al zwaar op de tren :p slechte keuze broertje van een ander.. Uh.. Moedertje

Dit,

Als er iets je slecht is voor de conditie is het tren wel :o ,

Ben wel nieuwsgierig naar de hoeveelheden die je neemt, de nakuur en of je er HCG naast zet.
Verder had je alle positieve/negatieve bijwerkingen kunnen weten door enkel de zoekfunctie te gebruiken.

Pff iets ondernemen op tren, no waiiii

Ik zit al bijna een jaar op tren, heb totaal geen last met trappen oplopen oid hoor. :(

Jij hebt een roltrap thuis stunna

nog iemand dit?
ik las de titel precies als 'bef effecten' .... (zal wel aan m'n tren liggen XD )
nu ja : ben wel eens benieuwd of deze persoon uberhaupt iets nuttig weet

Je zou wat Winstrol of Dboll kunnen toevoegen voor je lever.

Ja ik draai ook partijtjes af en toe, en het houdt me conditioneel lekker op niveau.

Ik probeer te zeggen dat ik op Tren minder conditie heb en dat dit niet lekker is met boksen. Misschien had je beter voor een ander product moeten kiezen, maar wellicht heb je er helemaal geen last van.

Gappie? doe eerst onderzoek voordat je aan een kuur begint kneusje !

Ehh luister dan betwetertje, ga hier niet nu stoer praten tegen mij wie noem jij een kneus kleine sukkel. Als ik alles helemaal perfect zou weten zou ik niet hier aan jullie vragen om advies toch? Maar sukkeltjes als jij vinden het blijkbaar gruwelijk om stoer te doen dat je bepaalde dingen meer weet. Maar hou je kk mening gewoon voor je pikk

---------- Toegevoegd om 14:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:23 ----------

Op achterlijke jongens zoals jij ga ik niet meer inhoudeijk reageren. Sterf jij en je moeder ja ;)

---------- Toegevoegd om 14:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:24 ----------

Ik probeer te zeggen dat ik op Tren minder conditie heb en dat dit niet lekker is met boksen. Misschien had je beter voor een ander product moeten kiezen, maar wellicht heb je er helemaal geen last van.

Ow op die manier, nee heb er idd nog niet veel van gemerkt, conditioneel is alles nog wel hetzelfde. Maar toch bedankt man

Terug
Naar boven