Fitness Seller

Bijeffecten kuur

Koca

Novice
Waardering
0
Lengte
1m85
Massa
85kg
Vetpercentage
14%
Goeiemiddag,

Ik ben 24 jaar, ik weeg 84 kilo en ben 1.84 lang.

Ik train nu al ruim 10 jaar lang intensief kickboks, mma en fitness. Ik ben echter sinds kort begonnen aan een testosteron-e+trenbelone kuurtje. Ik ga dit 10 weken doen, ik doe dit omdat ik simpelweg gewoon wat groter en massiever wil worden.

Ik heb wel gehoord dat er ook nadelen aan zitten zoals leverschade, neveneffecten etc.

Door na te vragen en op te zoeken ben ik erachter gekomen dat je tegen bepaalde bijwerkingen ook iets kan doen. Ook heb ik van andere gezien dat ze met een kuur samen allerlei vitaminepillen gebruiken.

Ik vraag me af of het goed is om tegen leverschade leverherstellende pillen te gebruiken, zo ja is het beter tijdens een kuur of na een kuur? Plus is er nog meer iets wat ik kan doen tegen eventuele bijwerkingen voor deze kuur? En is een nakuur ook noodzakelijk?

Alle extra tips en adviezen stel ik op prijs.

Alvast bedanktt

Hoop dat je een trol bent

Ik hoop het ook, maar ben er bang voor..

• Topic Starter Topic Starter
Wat voor trol? Wat is dat voor onzin reactie ik vraag iets normaals gappie

Train je nog kickboksen/mma? Ik ga kapot met bokstraining en Tren, is geen aanrader!

Je begint met een kuur zonder je eerst in te lezen over de bijwerkingen?

Je begint met een kuur zonder je eerst in te lezen over de bijwerkingen?

ik weet het wel een beetje ik ben niet achterlijk dat ik zomaar iets doe ofzo, ik probeer ook gewoon hier een beetje van ervaren gebruikers tips te krijgen ;)

---------- Toegevoegd om 11:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:53 ----------

Wat een onzin vragen bedoel je...je verhaal slaat nergens op gappie

Wat is er zo moeilijk aan mijn vragen gappie? Zo moeilijk is het niet lees het evem rustig door en als je me wilt/kan helpen dan bedank ik je, zo niet hou je reacties en mening voor je ;)