XXL Nutrition

Bijeffecten kuur

Als je blijft trainen gaat het meevallen met je conditie. Ligt ook aan hoeveel je gaat zetten uiteindelijk. Maar je bent gewoon dom dat je ergens aan begint en niet eens goed hebt ingelezen. Zelfde als herpes oplopen en dan na de tijd bedenken hoe je het had kunnen voorkomen. Dat probeerde iedereen je ook hier te vertellen. Buiten dat kan je op internet alle informatie vinden die jij vraagt. Dus doe eens moeite lui kind!!

• Topic Starter Topic Starter
nog iemand dit?
ik las de titel precies als 'bef effecten' .... (zal wel aan m'n tren liggen XD )
nu ja : ben wel eens benieuwd of deze persoon uberhaupt iets nuttig weet

Wat komt deze persoon nou weer slap ouwehoeren, ga je kontje wassen ofzo man. Als je niks nuttigs hebt toe te voegen ga gewoon verder met je leven en. Wat is het nut er van om zulke domme dingen te posten, wil je leuk doen bij andere online gebruikers en elkaars bil likken ofzo?

Ik vraag iets serieus omdat ik het niet helemaal weet, als je het gewoon niet weet hou dan je smoel gesloten.

DIT GELD VOOR IEDEREEN

• Topic Starter Topic Starter
Als je blijft trainen gaat het meevallen met je conditie. Ligt ook aan hoeveel je gaat zetten uiteindelijk. Maar je bent gewoon dom dat je ergens aan begint en niet eens goed hebt ingelezen. Zelfde als herpes oplopen en dan na de tijd bedenken hoe je het had kunnen voorkomen. Dat probeerde iedereen je ook hier te vertellen. Buiten dat kan je op internet alle informatie vinden die jij vraagt. Dus doe eens moeite lui kind!!

Wie vraagt hier iets over conditie? Lees jij mijn vraag eerst ff goed. Ik vraag of er veel bijwerkingen zijn en wat ik er tegen kan doen en hoe ik dit het beste kan aanpakken. Ik het genoeg op internet gelezen maar ik kom
Hier om ervaren gebruikens hun mening te vragen. Maar ik wist niet dat dit een haat/discussie forum was;)

Masteron en t3 verminderd de bijwerkingen.
Op de tren gaan de prestaties van je sport achteruit.
Kies iets voor explosieve kracht, met een pees versterkende werken en iets dat ervoor zorgt dat je meer rode bloedcellen krijgt.

Nakuur is zeker aan te raden, HCG tijdens de kuur is het meest effectief in mijn ogen omdat het je eigen aanmaak gaande houdt.

Vitaminepillen etc voor je lever... Ik zelf neem een mulitvitamine en een dubbele aanbeloven hoeveelheid Omega 3 om me HDL/LDL in check te houden. Je neemt geen orals, als je niet extreem drinkt of andere leverbelastende middelen neemt verwacht ik geen problemen met je lever.

tren rage

Ik denk niet dat het handig is om met jouw temperament en onvolwassenheid in de buurt van tren te komen.

Zal ik er ver vanaf zitten als ik deze jongen op 16-17 jaar schat?

Wat komt deze persoon nou weer slap ouwehoeren, ga je kontje wassen ofzo man. Als je niks nuttigs hebt toe te voegen ga gewoon verder met je leven en. Wat is het nut er van om zulke domme dingen te posten, wil je leuk doen bij andere online gebruikers en elkaars bil likken ofzo?

Ik vraag iets serieus omdat ik het niet helemaal weet, als je het gewoon niet weet hou dan je smoel gesloten.

DIT GELD VOOR IEDEREEN

Geldt.

Jij hebt wel echt zieke stats.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

DIT GELD VOOR IEDEREEN

ok

1. Je kuur is niet schadelijk voor de lever
2. Tren is onverstandig vanwege uithoudingsvermogen
3. JA NATUURLIJK moet je nakuren, volgende keer misschien eerst beter inlezen voordat je ergens mee begint? 2 weken na de laatste injectie 4 weken lang 20 mg nolvadex of 50 mg clomid per dag.

Haha zijn we hier nog steeds bezig :roflol: topic mag wel gesloten worden :slotje:

Laatst bewerkt door een moderator:
Weten we ook meteen waarom hij koca heet; Hij zit nog op de basisschool.
http://www.kocabasisonderwijs.be/
Verklaart het een en ander.
Een kleuter met zware roid rage!!:mad:

1. Je kuur is niet schadelijk voor de lever
2. Tren is onverstandig vanwege uithoudingsvermogen
3. JA NATUURLIJK moet je nakuren, volgende keer misschien eerst beter inlezen voordat je ergens mee begint? 2 weken na de laatste injectie 4 weken lang 20 mg nolvadex of 50 mg clomid per dag.

Heb regelmatig gehoord dat tren behoorlijk je liver enzymes kan verkloten, iemand meer info?

Vragen naar neveneffecten en bijwerkingen terwijl je een middel gebruikt dat bekend staat om zijn (negatieve) bijwerkingen...Misschien toch wel handig geweest als je dit vooraf had onderzocht alvorens te beginnen ???

Tren heeft aan waslijst aan (mogelijke) bijwerkingen.

Vragen naar neveneffecten en bijwerkingen terwijl je een middel gebruikt dat bekend staat om zijn (negatieve) bijwerkingen...Misschien toch wel handig geweest als je dit vooraf had onderzocht alvorens te beginnen ???

Tren heeft aan waslijst aan (mogelijke) bijwerkingen.

Ja, hij heeft er nu al last van zo te lezen :p

ik krijg ook weinig normale antwoorden hier..dus raak eraan gewend Koca.

Er zijn er ook genoeg die je wel de info geven die je vraagt.
En oh ja...ik heb zelf ook veel aan kickboksen gedaan en draai nu het roer om naar gainen en groeien,maar heb besloten om nog niet te gaan kuren.

Terug
Naar boven