Koca
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 85kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
iedereen met nuttige informatie dankejwel.
En voor alle andere grappenmakers hiero, ga serieus gewoon iets beters zoeken om te doen in je leven i.p.v. mensen afkraken op internet, stelletje nternetgangstertjes.

ik krijg ook weinig normale antwoorden hier..dus raak eraan gewend Koca.
Er zijn er ook genoeg die je wel de info geven die je vraagt.
En oh ja...ik heb zelf ook veel aan kickboksen gedaan en draai nu het roer om naar gainen en groeien,maar heb besloten om nog niet te gaan kuren.
als je zonder kennis/respectabele stats aan aas begint word je nu eenmaal uitgelachen. Als je dan met termen als 'gappie' en 'kk' gaat strooien en ander bontkraagjes gedrag vertoont neemt niemand je meer serieus.
een kuur beginnen zonder te weten of je moet nakuren of niet?hahaha.
En je stats zijn echt kak, tenzij je een vp hebt van onder de 7
Vp van onder de 7 is ook alles behalve functioneel in de vechtsport bro
Hahahahah luister dan, jullie komen hier met bullshit als jaa je weet nog niks je doet geen eens onderzoek dit dat. Maar geen 1 van jullie fokkers moet praten alsof ie mij kent en al helemaal geen conclusies trekken over mijn lichaam leeftijd of wat dan ook, stelletje laagopgeleide apen.
Niemand ontkent hier ook dat ik alles heel goed weet, juist daarom vraag ik het aan jullie 'kasten'. Geloof mij ik hou er niet van om stoer te praten via internet maar jullie moeten echt oppassen hoe jullie praten want jullie kennen mij niet. Dus ga gewoon lekker trainen,werken en verder met je leven en hou nogmaals je kk mening voor je stelletje misgunners.
Deze topic kan gesloten worden want heb precies niks gehad aan jullie hulp, thanx allemaal en verl succes elkaar bil schoon te likken.
Hahahahah luister dan, jullie komen hier met bullshit als jaa je weet nog niks je doet geen eens onderzoek dit dat. Maar geen 1 van jullie fokkers moet praten alsof ie mij kent en al helemaal geen conclusies trekken over mijn lichaam leeftijd of wat dan ook, stelletje laagopgeleide apen.
Niemand ontkent hier ook dat ik alles heel goed weet, juist daarom vraag ik het aan jullie 'kasten'. Geloof mij ik hou er niet van om stoer te praten via internet maar jullie moeten echt oppassen hoe jullie praten want jullie kennen mij niet. Dus ga gewoon lekker trainen,werken en verder met je leven en hou nogmaals je kk mening voor je stelletje misgunners.
Deze topic kan gesloten worden want heb precies niks gehad aan jullie hulp, thanx allemaal en verl succes elkaar bil schoon te likken.
ja kan hij beter zijn geld daaraan gevenOok niet een klein beetje? kan je desnoods helpen met je taal, neem je nog iets mee van dit topic
iedereen met nuttige informatie dankejwel. En voor alle andere grappenmakers hiero, ga serieus gewoon iets beters zoeken om te doen in je leven i.p.v. mensen afkraken op internet, stelletje nternetgangstertjes.
Ik denk niet dat het handig is om met jouw temperament en onvolwassenheid in de buurt van tren te komen.