XXL Nutrition

bijkomen

Slecht trainingsschema. Volg een full body schema of ub/lb. Daarnaast eet je simpelweg te weinig nu. Je bent jing en daarnaast bovengemiddeld lichamelijk actief. Denk je daadwerkelijk dat je met gains maakt op zo weinig kcals?!

2840 kcal is nog best stevig hoor, voor iemand van 50 kg.
Dat hij niet aankomt (of nog niet) is een ander verhaal, maar ik denk dat de gemiddelde mens toch wel denkt dat iemand van 50 kg, wel degelijk moet aankomen met bijna 3000 kcal.

The worst thing you can be, is average.

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb op internet gezocht en er staat bijna overal dat een gemiddelde man 2500kcal per dag nodig heeft terwijl ik 2840kcal per dag ongeveer binnen werk. Eet ik nu te weinig of niet, want iedereen zegt iets anders?

Ik heb op internet gezocht en er staat bijna overal dat een gemiddelde man 2500kcal per dag nodig heeft terwijl ik 2840kcal per dag ongeveer binnen werk. Eet ik nu te weinig of niet, want iedereen zegt iets anders?

Nee, dat is voor een persoon die amper beweegt. Gewoon meer blijven eten totdat je aankomt

Een beetje laat, maar ik raad je aan om:
- alles bij te houden
En als je dan nog kcal tekort komt (zeg dat je streven 3000 per dag is), pak je gewoon bv 50 gram nootjes (300-400 kcal), of een extra glas volle/halfvolle chocolademelk. Uiteindelijk raak je gewend aan zoveel eten.
Ook belangrijk is dat, tenzij je conditie wil opbouwen, je niet echt cardio nodig hebt. Dus probeer alleen bij warming-up iets meer dan 5 minuten cardio te doen.

Jij doet ook 4x in de week aan thaibox.
En de rest van je dag, hoe actief ben je?

2500 is gemiddelde van gemiddelde, onzin om daar rekening mee te houden. Volg gewoon je eigen lichaam.
Meet alles strikt, dus alles wat je eet en weeg jezelf elke dag. Alleen zo kan je weten hoeveel je moet eten.

Kom je niet aan, dan moet je simpelweg meer eten.

2840 kcal is nog best stevig hoor, voor iemand van 50 kg.
Dat hij niet aankomt (of nog niet) is een ander verhaal, maar ik denk dat de gemiddelde mens toch wel denkt dat iemand van 50 kg, wel degelijk moet aankomen met bijna 3000 kcal.

Hangt af van wat die man van 50 kg per dag doet :)Maar ja ik zou ook denken dat TS op 2850 zou moeten bijkomen.

Of zn berekening zit er ver naast.Hij zegt dat hij ongeveer 2850 cals naar binnen speelt.

Maar wat is die ongeveer? 2400?2500?

Hangt af van wat die man van 50 kg per dag doet :)Maar ja ik zou ook denken dat TS op 2850 zou moeten bijkomen.

Of zn berekening zit er ver naast.Hij zegt dat hij ongeveer 2850 cals naar binnen speelt.

Maar wat is die ongeveer? 2400?2500?

Gewoon rond de 2850kcal, niet minder dan 2500 en ook niet meer dan 3000, want ik eet elke dag iets anders in de avond en geldt ook voor de tussendoortjes

Gewoon rond de 2850kcal, niet minder dan 2500 en ook niet meer dan 3000, want ik eet elke dag iets anders in de avond en geldt ook voor de tussendoortjes

Dat kan dus een verschil zijn van 500 cals.mss het verschill tss bijkomen en blijven hangen.

Precies. Zorg er gewoon voor dat je die 2850 iedere dag minimaal binnen krijgt. Consistentie is essentieel.

Een beetje laat, maar ik raad je aan om:
- alles bij te houden
En als je dan nog kcal tekort komt (zeg dat je streven 3000 per dag is), pak je gewoon bv 50 gram nootjes (300-400 kcal), of een extra glas volle/halfvolle chocolademelk. Uiteindelijk raak je gewend aan zoveel eten.
Ook belangrijk is dat, tenzij je conditie wil opbouwen, je niet echt cardio nodig hebt. Dus probeer alleen bij warming-up iets meer dan 5 minuten cardio te doen.

Ik moet wel werken aan mijn conditie, is belangrijkste onderdeel van thaibox

dan is het niet zo vreemd dat je niet aankomt, dit is gewoon heel weinig. meer eten, dan kom je wel aan.

verder zou ik je trainingsschema ook aanpassen, dit slaat nergens op. 2 complete trainingen voor je buik en helemaal niets voor je rug slaat natuurlijk nergens op.

Werk dagelijks ongeveer 2850kcal binnen, hoeveel moet ik er nu binnenwerken?

Werk dagelijks ongeveer 2850kcal binnen, hoeveel moet ik er nu binnenwerken?

Je moet niet ongeveer naar binnen werken.Het mag beetje schelen,maar geen paar 100 cals.

Je gaat vele consequenter moeten zijn mbt je voeding.Maar dat is is hier al wel een paar keer gezegd geweest.

Terug
Naar boven