Fitness Seller

Trigger happy politie

Ja hoor nu is die weg, zo is het niet leuk.

De nieuwe generatie jeugd denkt dat het alles mag zonder de gevolgen er van op te dragen. Ouders die zich vaker op carriere concentreren, scheidingen, je mag je kinderen geen kletsen meer geven,..
Voorbeeld stellen zoals dit moedig ik ten zeerste aan!

De flik heeft wel geluk dat het in die kleine zijn been is en niet ergens anders of het had helemaal anders kunnen uitlopen.

De nieuwe generatie jeugd denkt dat het alles mag zonder de gevolgen er van op te dragen. Ouders die zich vaker op carriere concentreren, scheidingen, je mag je kinderen geen kletsen meer geven,..
Voorbeeld stellen zoals dit moedig ik ten zeerste aan!

De flik heeft wel geluk dat het in die kleine zijn been is en niet ergens anders of het had helemaal anders kunnen uitlopen.

Denk dat die flik wel goed kan richting, schiet jij iemand maar eens in ze poot als die probeert te vluchten :D

We leven in een k*t land met veel k*tmensen..
Ene moment stoer doen en schreeuwen, de politie is te soft bla bla bla
Andere moment schreeuwen.. politie klootzakken omdat ze schieten in iemands been..
Zo komen we er nooit.. ****ing hell .. wat moeten ze doen dan .. Lief vragen van meneer wilt u stil blijven staan en in de auto stappen.. ? K*tland.. Hard aanpakken dat soort criminaliteit..

mooi zo, dit wil ik vaker horen.

+1 voor de politie

---------- Toegevoegd om 00:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:31 ----------

We leven in een k*t land met veel k*tmensen..
Ene moment stoer doen en schreeuwen, de politie is te soft bla bla bla
Andere moment schreeuwen.. politie klootzakken omdat ze schieten in iemands been..
Zo komen we er nooit.. ****ing hell .. wat moeten ze doen dan .. Lief vragen van meneer wilt u stil blijven staan en in de auto stappen.. ? K*tland.. Hard aanpakken dat soort criminaliteit..

idd er zijn nu eenmaal hardere maatregelen nodig als je het onkruid weg wilt hebben

Had vanmorgen gehoord, hier in de buurt

Gewoon heel zwart/wit.
Als dat jochie niet aan het inbreken was had het hem ook niet overkomen. PUNT!

De hele natie schreeuwt om meer veiligheid bla bla, dus laat de Politie zijn werk doen.
Iemand die bij komt inbreken gaat er ook horizontaal uit, niet doen dus!

• Topic Starter Topic Starter
Dat de inbreker hard aangepakt moet worden ben ik het helemaal mee eens. Je weet wat de gevolgen zijn wanneer je besluit zulk soort dingen te gaan doen.

Maar om nou iemand in zijn poot te schieten gaat misschien toch wel iets te ver.

Voor inbraak word je in je poot geschoten en als pedofiel krijg je maar een maandje of 2 mits je uberhaupt word opgepakt.

Dat de inbreker hard aangepakt moet worden ben ik het helemaal mee eens. Je weet wat de gevolgen zijn wanneer je besluit zulk soort dingen te gaan doen.

Maar om nou iemand in zijn poot te schieten gaat misschien toch wel iets te ver.

Voor inbraak word je in je poot geschoten en als pedofiel krijg je maar een maandje of 2 mits je uberhaupt word opgepakt.

in dit geval is het niet te zwaar "bestraft". pedofielen worden gewoon te licht gestraft.

De politie moet toch niet iemand als straf in z'n been schieten, maar uitsluitend om de inbreker te stoppen als deze niet vrijwillig stopt.

De straf wordt later bepaald en uitgevoerd.

Headshot levert meer punten op :) Wat een probleem ervan maken als iemand word gestraft voor zijn daden , jammer joh maar risico van het vak en gewoon van andermans spullen afblijven.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

En als al die mensen nou eens niet zo liepen te kankeren op de politie die mensen soms naar hun mening wat te hard aanpakt dan word de rest vanzelf ook harder aangepakt en dan hoeven die mensen daar ook niet meer over te mekkeren!

Wat ze ook doen , hoe ze ook in het nieuws komen , het zijn altijd dezelfde mensen die lopen te huilen over wat ze gedaan hebben.

This post is full of bullshit ;) .

Verdiend :) niet doodschieten maar gewoon in hun been, dat zal ze leren! doen ze het teminste niet nog eens

die advertentie ook :roflol:

Allemaal leuk hoor dat hard optreden.
Mar zoals ik het begrijp stonden die agenten al bij de uitgang die jochies op te wachten. Het enige wat je dan toch hoeft te doen is je arm uit stekken en dat jochie (van 15!!!) op te vangen?
Tenzij hij gewapend is zie ik niet echt de necessity om te schieten.

Beetje een pauper optreden van de politie, waar ze weer duidelijk laten zien dat ze totaal machteloos zijn (tenzij ze beginnen te schieten, jaja).

Mar zoals ik het begrijp stonden die agenten al bij de uitgang die jochies op te wachten. Het enige wat je dan toch hoeft te doen is je arm uit stekken en dat jochie (van 15!!!) op te vangen?

Beetje een pauper optreden van de politie, waar ze weer duidelijk laten zien dat ze totaal machteloos zijn (tenzij ze beginnen te schieten, jaja).
Maar soms kost het veel moeite om je arm uit te steken

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Toegevoegd om 14:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:56 ----------

This post is full of bullshit ;) .
Kom maar met de argumenten

Zo moeilijk is het toch niet?
Een inbraak is hetzelfde als een overtreding genie, de wet zegt dat geen van beide mag, dat betekent dat een misdaad hetzelfde is als een 'overtreding' en een overtreding hetzelfde is als een 'misdaad' omdat het allebei niet mag en je met beide daden de wet 'overtreed'.

Hahahaha nog nooit zoiets doms gehoord.

---------- Toegevoegd om 14:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:59 ----------

misschien was het wel een marokkaan? Dat zou al reden genoeg zijn toch?

beetje laag van de politie om bij een inbraak met een vuurwapen te gaan schieten. ze zijn tegenwoordig te angstig om er achteraan te rennen omdat die mietjes geen conditie hebben. triest

Hahahaha nog nooit zoiets doms gehoord.

---------- Toegevoegd om 14:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:59 ----------

misschien was het wel een marokkaan? Dat zou al reden genoeg zijn toch?
Misschien riep ie wel, Rot-ter-dam hoo-li-gan en wou de agent hem ook in zijn hoofd schieten maar schoot hij mis.
Is uberhaupt nog knap dat hij raak schoot, in De hoek van holland hadden ze 150 kogels nodig voordat ze eindelijk een headshot hadden.

Terug
Naar boven