AndroidHealthClinic

Trigger happy politie

Misschien riep ie wel, Rot-ter-dam hoo-li-gan en wou de agent hem ook in zijn hoofd schieten maar schoot hij mis.
Is uberhaupt nog knap dat hij raak schoot, in De hoek van holland hadden ze 150 kogels nodig voordat ze eindelijk een headshot hadden.

Hoe dan ook het is best knap om in het donker op een rennende verdachte in het been te schieten. Misschien was het wel een waarschuwingsschot die verkeerd ging? Hoewel verkeerd.. :D

Ga hier niet mee akkoord. Ik denk niet de agent hier levensbedreigend voelden. Vind een schot in de knie van een 15-jarige ongewapende kid wel iets te ver gaan. Het zou die agenten wel eens zwaar te verduren komen te staan.

Ga hier niet mee akkoord. Ik denk niet de agent hier levensbedreigend voelden. Vind een schot in de knie van een 15-jarige ongewapende kid wel iets te ver gaan. Het zou die agenten wel eens zwaar te verduren komen te staan.

waar staat dit ?

Zo moeilijk is het toch niet?
Een inbraak is hetzelfde als een overtreding genie, de wet zegt dat geen van beide mag, dat betekent dat een misdaad hetzelfde is als een 'overtreding' en een overtreding hetzelfde is als een 'misdaad' omdat het allebei niet mag en je met beide daden de wet 'overtreed'.

:roflol: nog een keertje gequote.... Misschien moet ik deze maar in mijn handtekening zetten. Dit is namelijk een van de grootste epic fails die ik hier heb gezien :roflol:

Maar soms kost het veel moeite om je arm uit te steken

[Link niet meer beschikbaar]

---------- Toegevoegd om 14:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:56 ----------

Kom maar met de argumenten

Pluis de cijfers van het WODC maar eens door, sancties geweldsmisdrijven worden strenger gehanteerd dan vermogensmisdrijven.

de hamvraag ook weer hier: was het een Marrokaan?

• Topic Starter Topic Starter
de hamvraag ook weer hier: was het een Marrokaan?
ArrestBlackBabies.gif

:D

haha!:roflol:

Terug
Naar boven