- Waardering
- 279
Dit is toch precies wat jullie willen dat er gebeurt!?
HARD AANPAKKEN!!1!1!!
idd!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dit is toch precies wat jullie willen dat er gebeurt!?
HARD AANPAKKEN!!1!1!!
Dus als jullie met een biertje teveel op jullie shuldig maken aan openbare dronkenschap mogen jullie poten er ook afgeschoten worden?
Voor zover ik weet mag de politie niet schieten behalve als er een wapen op hun gericht/geschoten word, ookal hebben ze net een inbraak gepleegd.
een misdaad vergelijken met een overtreding, beetje raar gast.

In de ogen van menig politieagent maakt het geen reet uit.
En een misdaad is niets meer dan een overtreding van de wet, net als openbare dronkenschap.
In de ogen van menig politieagent maakt het geen reet uit.
En een misdaad is niets meer dan een overtreding van de wet, net als openbare dronkenschap.

Dat een misdaad een overtreding is maakt een overtreding nog geen misdaad, dus stfu!
en wat praat jij in naam van menig politieagent ?![]()
Lol, beetje grote praat over het internet vind je niet?
Is boven al gepost, verzin zelf eens je eigen argumenten internetheld.
Een vraag is geen argument.
grote praat over het internet? waar heb jij het over dan, is gewoon zo hoor. Jij was degene die dronkenschap vergeleek met een inbraak. Je beseft gewoon dat wat je had gepost pure onzin is. Zo niet kom jij dan maar eens met ''argumenten''.
Zo moeilijk is het toch niet? Een inbraak is hetzelfde als een overtreding genie, de wet zegt dat geen van beide mag, dat betekent dat een misdaad hetzelfde is als een 'overtreding' en een overtreding hetzelfde is als een 'misdaad' omdat het allebei niet mag en je met beide daden de wet 'overtreed'.

Dus als je een boete krijgt omdat je geen licht hebt op je fiets, pleeg je een misdaad dat is wat jij zegt nu he
gast nu even stoppen![]()

Je laat wel weer zien op welk niveau je zit, maar goed kom anders maar terug als je een paar extra jaartjes scholing achter de rug hebt.![]()

Jammer. Dit soort incidenten staan een hardere aanpak in de weg denk ik. Weet niet wat er precies gebeurd is natuurlijk, tenzij de agent aangevallen werd lijkt me dit geen reden om te schieten.