AndroidHealthClinic

Trigger happy politie

Eindelijk eens een flik die "halt of ik schiet!" ook echt waarmaakt.

Goeie actie weer van de kit

ze hadden beter tussen de benen gemikt en geschoten : konden ze zich ook niet meer voortplanten...

Toekomstgericht denken he gasten!

arme jochies, waren vast verdwaald! die stoute politie toch ook :(

XD 'k ging helemaal stuk toen ik het hoorde... Naja, verdiende loon. Goed optreden van de politie, nu zullen ze wel een 2e keer nadenken voordat ze nog een keer inbreken.

Lekker toch...had ie maar harder moeten wegrennen!

Volgens mij kies je bewust voor alle risco's als je besluit in te breken. Dan kan er zo maar een grote Rotweiler voor je staan of de baas des huizes met een honkbal knuppel of de politie met een geweer.
Daar heb je allemaal geen last van als je niet inbreekt.

Dus als jullie met een biertje teveel op jullie shuldig maken aan openbare dronkenschap mogen jullie poten er ook afgeschoten worden?

Voor zover ik weet mag de politie niet schieten behalve als er een wapen op hun gericht/geschoten word, ookal hebben ze net een inbraak gepleegd.

Dus als jullie met een biertje teveel op jullie shuldig maken aan openbare dronkenschap mogen jullie poten er ook afgeschoten worden?

Voor zover ik weet mag de politie niet schieten behalve als er een wapen op hun gericht/geschoten word, ookal hebben ze net een inbraak gepleegd.

een misdaad vergelijken met een overtreding, beetje raar gast.

Goeie actie, moet je maar niet inbreken, kansloos :)

Van mij mogen ze vaker met scherp op benen mikken

---------- Toegevoegd om 22:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:11 ----------

In de ogen van menig politieagent maakt het geen reet uit.

En een misdaad is niets meer dan een overtreding van de wet, net als openbare dronkenschap.

Wie ben jij om te zeggen dat het in de ogen van menig politieagent geen reet uit maakt.

In de ogen van menig politieagent maakt het geen reet uit.

En een misdaad is niets meer dan een overtreding van de wet, net als openbare dronkenschap.

Dat een misdaad een overtreding is maakt een overtreding nog geen misdaad, dus stfu!

en wat praat jij in naam van menig politieagent ? ???

Lol, beetje grote praat over het internet vind je niet?

Is boven al gepost, verzin zelf eens je eigen argumenten internetheld.

Een vraag is geen argument.

grote praat over het internet? waar heb jij het over dan, is gewoon zo hoor. Jij was degene die dronkenschap vergeleek met een inbraak/misdaad. Je beseft gewoon dat wat je had gepost pure onzin is. Zo niet kom jij dan maar eens met ''argumenten''.

Een vraag is geen argument.

grote praat over het internet? waar heb jij het over dan, is gewoon zo hoor. Jij was degene die dronkenschap vergeleek met een inbraak. Je beseft gewoon dat wat je had gepost pure onzin is. Zo niet kom jij dan maar eens met ''argumenten''.

Zo moeilijk is het toch niet?
Een inbraak is hetzelfde als een overtreding genie, de wet zegt dat geen van beide mag, dat betekent dat een misdaad hetzelfde is als een 'overtreding' en een overtreding hetzelfde is als een 'misdaad' omdat het allebei niet mag en je met beide daden de wet 'overtreed'.

Zo moeilijk is het toch niet? Een inbraak is hetzelfde als een overtreding genie, de wet zegt dat geen van beide mag, dat betekent dat een misdaad hetzelfde is als een 'overtreding' en een overtreding hetzelfde is als een 'misdaad' omdat het allebei niet mag en je met beide daden de wet 'overtreed'.

Dus als je een boete krijgt omdat je geen licht hebt op je fiets, pleeg je een misdaad dat is wat jij zegt nu he :roflol:
gast nu even stoppen :roflol:

Dus als je een boete krijgt omdat je geen licht hebt op je fiets, pleeg je een misdaad dat is wat jij zegt nu he :roflol:
gast nu even stoppen :roflol:

Je laat wel weer zien op welk niveau je zit, maar goed kom anders maar terug als je een paar extra jaartjes scholing achter de rug hebt.;)

Je laat wel weer zien op welk niveau je zit, maar goed kom anders maar terug als je een paar extra jaartjes scholing achter de rug hebt.;)

:roflol:

gast je bent echt epic.

hier:

Wat is het verschil tussen een overtreding en een misdrijf?
Overtredingen zijn relatief lichte vergrijpen, misdrijven zijn ernstigere feiten. Zowel een overtreding als een misdrijf is een strafbaar feit. Een voorbeeld van een overtreding is door rood licht rijden. Een voorbeeld van een misdrijf is diefstal.

Naar boven
Kantonrechter en strafrechter
Alle strafbare feiten staan in wetten, bijvoorbeeld in het Wetboek van Strafrecht, de Opiumwet en de Wegenverkeerswet. Overtredingen worden behandeld door de kantonrechter. Misdrijven worden behandeld door de strafrechter van de rechtbank.

Jammer. Dit soort incidenten staan een hardere aanpak in de weg denk ik. Weet niet wat er precies gebeurd is natuurlijk, tenzij de agent aangevallen werd lijkt me dit geen reden om te schieten.

Geen reden om te schieten?
Gast, een inbreker die vlucht, wil je die laten gaan? We zijn zo soft in Nederland. Ook mag je geen dieven aanvallen als ze je huis inbreken! Je moet dat overlaten aan de rechter. De dief klaagt je dan aan voor mishandeling! **** that! Die gast kwam MIJN huis binnen! Hij veroorzaakt de ellende!

Ook achtervolgingen, die worden gestaakt als het te gevaarlijk dreigt te worden! :eyes:
Wat is dit voor een onzin! Je bent politie! Je bent ingehuurd om die dieven te vangen! Rij ze klem! Schiet die banden lek! Een vluchtende dief die de benen neemt? Gewoon op knieschijf richten! Een pijnlijke plek, en geloof me hij zal veel spijt hebben!

Terug
Naar boven