XXL Nutrition

bijna overdatum trenbolone gebruiken?

builder

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
dag mensen,

ik heb vd week trenbolone enanthate van MRP binnen gekregen.
maar de datum die op t flesje staat is 10-2006
dat is dus al gauw.
kan ik deze nog gebruiken of kan ik beter andere nemen?

alvast bedankt

Wanneer ga je het gebruiken? Als het zeer snel is zou ik daar niet eens moeilijk over doen.

• Topic Starter Topic Starter
binnen een paar weken :cool:

Gewoon gebruiken!

Pcies....maar niet al te lang wachten.

HG zou je tot ongeveer een jaar na vervaldatum mogen gebruiken dus bij UG zou net over de datum gewoon nog goed moeten zijn. Verder is het enige minpuntje aan vervallen gear dat er dan minder actieve stof zou inzitten dus no prob

in de koelkast kleuren die hap

Indd gewoon lekker gebruiken en als je ze net binnen hebt zou ik er toch ff melding van maken bij je supplier

Bij de meeste medicijnen is het niet zo dat het bedorven is maar dat de werking wat minder is ,vertelde een arts mij ooit of dat voor dit ook geld geen id

BIJNA over datum betekent niet OVER datum, gewoon nemen!

Kun je idd nog gewoon zetten. Suc6

Die datum is niet echt de uiterste datum.. ze zijn na de datum ook nog geruime tijd te gebruiken, maar ik raadt dat natuurlijk niet aan:)

Ik heb vorig jaar test van 2 jaar over datum genomen. Zeg niet dat het slim is maar toen gewoon genomen en geen nare sides ondervonden.

Maar bij jou zou ik me er niet te druk om maken!!!

Ik zou het niet meer nemen. Lees onderstaande link eens. Trek dan je conclusie.

Inspectie waarschuwt voor de anabolen van Med Request Pharmaceuticals

Relaxt toch, 50% overdosering :)

EDIT:

De werkplaats waar de anabolen zijn gemaakt is bekend, blijkt uit de brief. De opgepakte man maakte ze zelf, in zijn woning in Arnhem. "Gelet op de omstandigheden waaronder deze middelen zijn bereid, namelijk onder niet steriele omstandigheden, en de vaak extreme over- en onderdosering van de producten, is er sprake van een gezondheidsrisico voor eindgebruikers van deze middelen."

Dat is wel minder...

• Topic Starter Topic Starter
ja dat was de acetaat versie.
ik heb enanthaat. :D

Ik heb het vooral over de omstandigheden waaronder het is gemaakt en over het gezondheidsrisico voor de eindgebruiker.

Laatst bewerkt:
K zou het gewoon nemen. Als je niet maanden over de verval datum zit is het best ok.
Moest je na één of meerdere spuiten iets raars merken natuurlijk stoppen dan he, maja das vanzelfsprekend hé ;)

Terug
Naar boven