Fitness Seller

bijpassend voedingsschema meningen!!

roberto22

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
94kg
Vetpercentage
10%
trainingsschema gepost link:
http://forum.dutchbodybuilding.com/f141/trainingsschema-split-4-dagen-282168/

nu het voedingsschema dat mij aangeraden werdt:

mijn gegevens: beginner, 78.5kg 18% vetpercentage, ben over het algemeen niet dik alleen een (bier) buikje.

doel: massa, en tegelijkertijd ook lager in vetpercentage. Zou moeten kunnen ivm ik een beginner ben. op de lange termijn doel vooral veel massa!

nu het voedingsschema zou op onderhoud zijn ongeveer 2500kcal.

1) 4 a 6 volkoren boterhammen + 150gr kip/ rookvlees/ rosbief +zure appel
2) halve liter magere yoghurt optimel 0% vet.
3) zelfde als maaltijd 1
4) halve liter magere yoghurt optimel 0% vet.
5) 200 a 300 gr rijst, nassie, spaghettie, aardappelen + 200gr kip/ bief/ rundertartaar/ witte vis + 100gr groente.
training
6) eiwit shake 2 scheppe met water + banaan
7) 500 gr magere kwark + annanas op eigen sap of shake

supplementen: eiwitshake, bcaa's, vitamines, eiwitshake voor de nacht

graag jullie mening....???

Laatst bewerkt:
stop met brood, nassie(rijst), spaghetti en aardappelen. Begin met havermout sochtends, ipv 100g groente 400g, ipv van 200g kip/bief/rundertartaar doe je 400 verdeeld over 2 maaltijden. Eet meer eieren zonder geelen gebruik kwark ipv magere yoghurt.

succes

Niet stoppen met brood, nassie(rijst), spaghetti en aardappelen. Veel nutriënten.

Met op onderhoud eten zul je niet bijster snel iets bereiken, kun je niet kiezen om OF te gaan bulken OF te gaan cutten?

• Topic Starter Topic Starter
Niet stoppen met brood, nassie(rijst), spaghetti en aardappelen. Veel nutriënten.

Met op onderhoud eten zul je niet bijster snel iets bereiken, kun je niet kiezen om OF te gaan bulken OF te gaan cutten?

als ik ga cutten hou ik helemaal niks over, bulken mn buik te dik, misschien cleanbulk???

Hoeveel kcal eet je op een dag..?

• Topic Starter Topic Starter
zou rond de 2500 zijn

Terug
Naar boven