XXL Nutrition

Bijwerking winstrol herstelbaar ?

Waar kom jij nu mee af. Ik denk niet dat jij al dikwijls winstrol hebt genomen. Een winny only van 6 weken (40 of 50 mg per dag) is één van de lichtste kuurtjes die er bestaan. Een testkuur 500mg per week gedurende 12 weken geeft mij meer bijwerkingen dan een winny only. Ook wat plasproblemen betreft.
En over wat voor bijwerkingen spreken we dan?

Belangrijkste bijwerkingen van AAS zijn diens impact op het cardiovasculaire systeem en op de lever, deze laatste valt per definitie af in het geval van testosteron en wat het eerste betreft is stanozolol ook slechter.

Belangrijkste bijwerkingen van AAS zijn diens impact op het cardiovasculaire systeem en op de lever, deze laatste valt per definitie af in het geval van testosteron en wat het eerste betreft is stanozolol ook slechter.

ff offtopic en weet niet of dit je al gevraagd is, zo ja sorry

maar hoe kijk jij naar oral's voor niet wedstrijd gebruikers. lijkt me 'onnodig' als geen wedstrijden doet qua effect wat het geeft, of zie ik het verkeerd.

ff offtopic en weet niet of dit je al gevraagd is, zo ja sorry

maar hoe kijk jij naar oral's voor niet wedstrijd gebruikers. lijkt me 'onnodig' als geen wedstrijden doet qua effect wat het geeft, of zie ik het verkeerd.
Ze bieden simpelweg een soort gemak boven injecteren, dat is 1, en daarnaast kan het ook samen met injects gebruikt worden mocht het injecteren wat teveel worden (al vraag ik me af of het dan niet tijd eens tijd wordt dat je wedstrijden gaat draaien).

Ze bieden simpelweg een soort gemak boven injecteren, dat is 1, en daarnaast kan het ook samen met injects gebruikt worden mocht het injecteren wat teveel worden (al vraag ik me af of het dan niet tijd eens tijd wordt dat je wedstrijden gaat draaien).

dankje weer!

of het tijd word dat ik wedstrijden ga draaien of hoe bedoel je dat?

dankje weer!

of het tijd word dat ik wedstrijden ga draaien of hoe bedoel je dat?
Naja, als je dermate veel milliliters aan het injecteren bent dat je naar orals moet grijpen omdat het anders teveel injecteren is, dan ben je volgens mij een flinke buffel (of een aansteller :roflol:).

Naja, als je dermate veel milliliters aan het injecteren bent dat je naar orals moet grijpen omdat het anders teveel injecteren is, dan ben je volgens mij een flinke buffel (of een aansteller :roflol:).

ik heb niet in het lijstje staan ooit orals te gebruiken, zie er zelf niet echt het nut van :o

zo kan je de bijwerkingen die voor jou toepasselijk zijn beter kenmerken.. vind ik (bij winstrol only zou je ook kunnen stoppen zodra je er te negatief op reageert)

Waar kom jij nu mee af. Ik denk niet dat jij al dikwijls winstrol hebt genomen. Een winny only van 6 weken (40 of 50 mg per dag) is één van de lichtste kuurtjes die er bestaan. Een testkuur 500mg per week gedurende 12 weken geeft mij meer bijwerkingen dan een winny only. Ook wat plasproblemen betreft.
Orals zijn lever toxisch. Dat is algemeen bekend. Daarnaast reageert ieder lichaam anders.
Heb je tijdens de kuur je leverwaarden gemeten? Meten = weten.

• Topic Starter Topic Starter
Orals zijn lever toxisch. Dat is algemeen bekend. Daarnaast reageert ieder lichaam anders.
Heb je tijdens de kuur je leverwaarden gemeten? Meten = weten.

Ben nog niet begonnen :p Maar ik heb 100 pillekes en dat komt overeen met 2 p/d voor 6/7 weken op 30mg. Maar vraag me af of uberhaubt 30mg te weinig is.

Hahahah prachtig, in de AAS FAQ staat genoteerd:

18. Ik heb 100 D-bol tabs, hoe hoor ik ze te gebruiken? (Hetzelfde als: Ik heb 5 ampullen met Deca, hoe hoor ik deze te gebruiken?)

Eenvoudig. DAT DOE JE NIET!!!! Dit zijn niet voor niets illegale producten en gecontroleerde medicijnen. Ze moeten verantwoord gebruikt worden. Als je, door één of andere reden, geen fatsoenlijke kuur kan doen, doe er dan liever helemaal geen. Deze halve pogingen tot kuren zullen je niet alleen niet doen groeien, ze kunnen wél voor ernstige neveneffecten zorgen en lange termijn problemen met libido en vruchtbaarheid. Dit is het niet waard. Wacht tot je genoeg middelen hebt voor een echte kuur, kom dan terug en vraag wat je moet weten.

• Topic Starter Topic Starter
dit gaat over winny ?

Het product is slechter maar een kuur duurt daarom ook maar 6 weken en men neemt gemiddeld ook maar 40 of 50mg per dag en daarom blijft het tenslotte toch een lichte kuur met weinig bijwerkingen, vind ik persoonlijk. Het is niet op 6 weken tijd dat je schade aan één van deze systemen zal aanrichten of het zou moeten zijn dat je al tot een risicogroep behoort. Jaren geleden heb ik ooit mijn bloed laten nemen twee weken na een winny kuur. Kan ook drie weken erna geweest zijn. Had normale bloedwaardes (lever, cholesterol, enz..). Zelf testosteron was tussen de waardes.

.

Laatst bewerkt:
als je bang bent voor de bijwerkingen doe je het toch gewoon niet, aangezien ik merk dat je het niet persé wilt

Ben ik met je eens. Maar stel je doet een kuurtje van 6 weken en daarna 3 jaar niet meer, dan zou je toch denken omdat inmiddels je waardes normaal moeten zijn (lijkt mij dan), dat de rest dan toch ook weer hersteld zou moeten zijn...

Je zegt dat winny (bijna) geen slschte bijwerkingen heeft.

Wist je dat winny funest is voor je haar? Kun je hiermee leven?

Ben nog niet begonnen :p Maar ik heb 100 pillekes en dat komt overeen met 2 p/d voor 6/7 weken op 30mg. Maar vraag me af of uberhaubt 30mg te weinig is.

als je bang bent voor de bijwerkingen doe je het toch gewoon niet, aangezien ik merk dat je het niet persé wilt

1. 3 jaar niet meer? als je niet wilt kuren moet je er niet aan beginnen of je doet het of je doet het niet
ik zou zeggen min. 2x per jaar

2. Zolang je er naakt maar overheerlijk uitziet!

3. 100 pilletjes? 30mg? zoals hun jou al zeggen in andere woorden met kuren moet je niet goedkoop doen wat dacht je van 50mg pd om mee te beginnen? (300x10mg=3000/50=voor60dagen)(8x7dagen=56)(goed uitgerekend?)
en dan nog de testosteron...

4. precieessss!!.... +1

Terug
Naar boven