XXL Nutrition

Bikiniklasse Flexcup 2013!

Rizzo88

Cool Novice
Waardering
1
Lengte
1m70
Massa
65kg
Vetpercentage
22%
Goedemiddag,

Zelf ben ik momenteel sinds 7 weken serieus aan het trainen om in december voor het eerst mee te doen aan een wedstrijd, Flexcup 2013!

Ik vroeg mij af of er hier dames zijn die meedoen aan Flexcup 2013, bikiniklasse:)?

Geen idee, maar terug naar jou. Leuke buik. Heb je meer pics? Wie traint je? Hoe train je? Wat eet je? Wat voor bikini doe je aan?

Dawasm :)

Bikini klasse mag niet te gespierd. Dan zul je in bodyfitness terecht gaan komen als jij dat bent op je avatar.

Welkom. En succes!

Nou op de nk dit jaar niet. Bikini mag niet te gespierd. Dat zijn meiden die bijv in catalogus staan etc.
In usa is t weer anders, niet te vergelijken met hier.

Bedoel je niet bodyfitness? Of andere klasse?

De IFBB bikini pro's hebben allemaal toch behoorlijke abs :)

IFBB.

De IFBB physique klasse staan even hard / gelijk aan A klasse bodybuilders in Nederland.

Heb je al een routine , posing onder de knie?

---------- Post toegevoegd 31 July 2013 om 23:16 ----------

Nou op de nk dit jaar niet. Bikini mag niet te gespierd. Dat zijn meiden die bijv in catalogus staan etc.
In usa is t weer anders, niet te vergelijken met hier.

Bedoel je niet bodyfitness? Of andere klasse?
Dit,

Denk dat Bikini dames niet echt harde abs hebben. :p

Laatst bewerkt:
Bikini dames is leuk op strand indd;)

Niks tegen hun, maar die klasse was er vroeger niet met een reden.

Maar ik mag graag kijken hoor:D

• Topic Starter Topic Starter
De buikfoto is van januarie dit jaar..
Momenteel zit ik op ongeveer 2300 kcal per dag om wat meer spiermassa te ontwikkelen. Hierbij % e/k/v verhouding: 30/40/30
Op rustdagen 2000 kcal.
Ik heb een upper/lower schema voor 4 dagen in de week. Binnen de sportschool word ik begeleid door een man die vroeger zelf wedstrijden heeft gedaan, is verder geen bekend iemand :)
Ik heb een bikini foto van afgelopen zaterdag. Zal deze vandaag of morgen posten! (Nog even uitvogelen hoe ;))

Dat zie je dan vanzelf, of het bikini of een andere klasse zal zijn.
Genoeg mensen van de organisatie die je daar bij kunnen helpen.

Als je gewoon via je pc hier post, kan je onder de uitgebreide editor kiezen voor de optie Bijlage Toevoegen.
Anders kan je m ook via Foto's, rechtsbovenin, in je galerij zetten.

Dit was afgelopen zaterdag 27/7.. Vet% ? Ga ik vanavond weer eens laten meten!

zoals je er nu bijstaat is dit wel bikini klasse.

iets onder 20% denk ik

Ik ben aan het overwegen mee te doen, nog nooit gedaan, maar het lijkt mij het ultieme om te bereiken. Ik wil vooral voor mezelf weten tot hoe ver ik en mijn lichaam in staat is zoiets te bereiken. Ik heb alleen nog een lange weg te gaan, en gezien andere factoren moet ik ook kijken of het voor mij haalbaar is in december. maar ik zal mijn best doen.

Ik ben aan het overwegen mee te doen, nog nooit gedaan, maar het lijkt mij het ultieme om te bereiken. Ik wil vooral voor mezelf weten tot hoe ver ik en mijn lichaam in staat is zoiets te bereiken. Ik heb alleen nog een lange weg te gaan, en gezien andere factoren moet ik ook kijken of het voor mij haalbaar is in december. maar ik zal mijn best doen.

Voor mij geld hetzelfde.. Vind het een uitdaging om te kijken hoever ik kan gaan met mijn lichaam. Ik heb mijzelf dit als doel gezet, zodat ik ook daadwerkelijk een motivatie heb om er hard voor te trainen. Als je alsnog meedoet, laat het dan even weten :)!

Zaterdagochtend heb ik een vetmeting gedaan en ik zit momenteel op de 16,5% (december zat ik nog op de 21,5%)

goeie body hoor, lijkt me wel de juiste klasse, en anders kom je er na 1 wedstrijd achter of dat wel of niet zo is :)

Gaat al hard zeg. Maar tot hoever wil je doorcutten, als de wedstrijd pas in december is?

Gaat al hard zeg. Maar tot hoever wil je doorcutten, als de wedstrijd pas in december is?

Ik ben niet bewust aan het cutten ;). Heb van mezelf al een vrij laag vet%. De laatste 8 weken ben ik een kilo aangekomen en 1% in vet gedaald.
Ben nu dan ook aan het bulken met 2400 kcal op trainingsdagen en 2000 op rustdagen, wil vooral meer spiermassa op mijn benen en armen/schouders.
Ongeveer 6 weken voor de wedstrijd ga ik kijken hoe mijn vetpercentage er voor staat en eventueel nog licht cutten :)

Ik doe ook mee dit jaar, ook voor het eerst :)

Voor mij geld hetzelfde.. Vind het een uitdaging om te kijken hoever ik kan gaan met mijn lichaam. Ik heb mijzelf dit als doel gezet, zodat ik ook daadwerkelijk een motivatie heb om er hard voor te trainen. Als je alsnog meedoet, laat het dan even weten :)!

Zaterdagochtend heb ik een vetmeting gedaan en ik zit momenteel op de 16,5% (december zat ik nog op de 21,5%)

Wauw je vet% is echt al super laag!! Welke klasse wil je meedoen?
Het is indd een goeie uitdaging om te te zien wat je lichaam allemaal kan. Ik in tegenover stelling van jou heb weer een hoog vet%. Vandaag bezig geweest met een nieuw voedings schema, maar train nu super veel.
We zullen het zien, en anders doe ik volgend jaar wel met een competitie mee :)

Ik doe ook mee :). Ben er nog niet helemaal uit in welke klasse dat gaat worden maar zal of bodyfitness zijn of bikini. Zijn er daar mensen van de organisatie die je dat daar ter plekke kunnen vertellen of hoe kom ik daar achter ? (Zonder foto's te plaatsen hier ;) )

Ik ben niet bewust aan het cutten ;). Heb van mezelf al een vrij laag vet%. De laatste 8 weken ben ik een kilo aangekomen en 1% in vet gedaald.
Ben nu dan ook aan het bulken met 2400 kcal op trainingsdagen en 2000 op rustdagen, wil vooral meer spiermassa op mijn benen en armen/schouders.
Ongeveer 6 weken voor de wedstrijd ga ik kijken hoe mijn vetpercentage er voor staat en eventueel nog licht cutten :)
Goed plan!

Terug
Naar boven