Fitness Seller

Bikiniklasse Flexcup 2013!

Ik doe ook mee :). Ben er nog niet helemaal uit in welke klasse dat gaat worden maar zal of bodyfitness zijn of bikini. Zijn er daar mensen van de organisatie die je dat daar ter plekke kunnen vertellen of hoe kom ik daar achter ? (Zonder foto's te plaatsen hier ;) )

je wordt ingedeeld daar ter plekke aan de hand van je fysiek;)

• Topic Starter Topic Starter
Wauw je vet% is echt al super laag!! Welke klasse wil je meedoen?
Het is indd een goeie uitdaging om te te zien wat je lichaam allemaal kan. Ik in tegenover stelling van jou heb weer een hoog vet%. Vandaag bezig geweest met een nieuw voedings schema, maar train nu super veel.
We zullen het zien, en anders doe ik volgend jaar wel met een competitie mee :)

Ik sta ingeschreven voor de bikiniklasse.. het is iig niet de bedoeling om in een zwaardere klasse te komen :D

---------- Post toegevoegd 6 August 2013 om 20:07 ----------

Ik doe ook mee dit jaar, ook voor het eerst :)

Leuk ! Ik ga je log volgen :-) 25 augustus ook poseertraining?

Ik sta ingeschreven voor de bikiniklasse.. het is iig niet de bedoeling om in een zwaardere klasse te komen :D

---------- Post toegevoegd 6 August 2013 om 20:07 ----------

Leuk ! Ik ga je log volgen :-) 25 augustus ook poseertraining?

Leuk :) Yep! In Den Bosch :D Ben echt benieuwd!

Zat even de JBC bikini te chekcen wat betreft niveau , maar what the **** gebeurt hier dan qua plaatsing?

Staat toch gewoon onder het filmpje dat dat later gecorrigeerd is...

lekker up 2 date jij Johnlol :D

Dacht ik kijk ook eens naar de vrouwen kant van de sport :(

ik zal het wel weer helemaal missen maar waarom lopen mensen in het publiek boe te roepen.

Hallo!
Ik fitness sinds dit jaar en doe voor het eerst mee aan een wedstrijd, in dit geval dus ook flexcup bikini 2013.
Moet nog wel een hoop aan mijn lijf gebeuren, maar vind het een mooi doel om naar toe te trainen!:)

Goedemiddag,

Zelf ben ik momenteel sinds 7 weken serieus aan het trainen om in december voor het eerst mee te doen aan een wedstrijd, Flexcup 2013!

Ik vroeg mij af of er hier dames zijn die meedoen aan Flexcup 2013, bikiniklasse:)?

Hallo!
Ik fitness sinds dit jaar en doe voor het eerst mee aan een wedstrijd, in dit geval dus ook flexcup bikini 2013.
Moet nog wel een hoop aan mijn lijf gebeuren, maar vind het een mooi doel om naar toe te trainen!:)

Leuk! Ja, daar is het ook een beginnerswedstrijd voor. Succes met de voorbereidingen. En ga je ook naar poseerlessen 25 augustus?

Leuk! Ja, daar is het ook een beginnerswedstrijd voor. Succes met de voorbereidingen. En ga je ook naar poseerlessen 25 augustus?

Dankjewel! Precies, ik moet ergens beginnen en daar staan is goede motivatie :)
Nee ik ben dan in het buitenland, maar de tweede ga ik wel! En jij?

Terug
Naar boven