Fitness Seller

Binge Eating Disorder (BED)

Paar liter olijfolie on the side zeker
Pizzatje van 40 cm vol belegen met een liter milkshake en als toetje een pak chocolade koek als ontbijt zit je al gauw op een 4000 calorieen, als je vroeg begint zit je aan de einde van de dag makkelijk op de 20k

Pizzatje van 40 cm vol belegen met een liter milkshake en als toetje een pak chocolade koek als ontbijt zit je al gauw op een 4000 calorieen, als je vroeg begint zit je aan de einde van de dag makkelijk op de 20k
En hoeveel dagen houd je dit vol?

Maar leuk is het niet, het is best lekker op het moment zelf maar vervolgens voel jeje eigen als troep... en het ergste ervan is dat je het binnen een paar dagen weer wilt doen... plus ik heb zware maag darm problemen dus het was daardoor helemaal niet zo fijn. Eetstoornissen hoeft trouwens niet alleen geestelijk te zijn maar ook zeker neurologisch.

Heerlijk ontbijt.
En wat fijn dat je dit gewoon 5 keer op een dag kan herhalen.
Je bent echt een geval apart hoor.

Ik at niet 5 keer hetzelfde op een dag , niet zo bijdehand doen
Het was maar om aan te tonen hoeveel 20k is op een dag.
Hoeveel uur ben jij wakker op een dag?
En wat verbruik je zo?
Jij moet dan standaard al hoog onderhoud hebben.

Het was maar om aan te tonen hoeveel 20k is op een dag.
Hoeveel uur ben jij wakker op een dag?
En wat verbruik je zo?
Jij moet dan standaard al hoog onderhoud hebben.
Nogmaals doe ik het al heel lang niet meer .. het maakt helemaal niks uit hoelang je wakker bent .. als je s morgens begint tot de begin van de avond zit je best makkelijk aan de 20k ... denk aan mcflurry s ... of donuts die je volsmeert met nutella .. en wegspoelt met milkshakes en vervolgens weer aan warm eten denkt .. een turkse pizza en op je schoot een kapsalon en vervolgens WEER trek in zoetigheid ... een nutella multivlaai bijvoorbeeld en daarboven op nog even volspuit met een overdosis slagroom en zo ging zo n dag door tot s avonds... je koopt er uiteindelijk niks voor.

Moet wel eerlijk zeggen dat ik soms de neiging heb.. maar ik weet in mn achterhoofd wat voor last ik ervan krijg ... zelfs nu al bij een kleine 2500 calorieen met normaal eten heb ik al verschrikkelijke darmklachten

Maar leuk is het niet, het is best lekker op het moment zelf maar vervolgens voel jeje eigen als troep... en het ergste ervan is dat je het binnen een paar dagen weer wilt doen... plus ik heb zware maag darm problemen dus het was daardoor helemaal niet zo fijn. Eetstoornissen hoeft trouwens niet alleen geestelijk te zijn maar ook zeker neurologisch.
Uiteindelijk: je bent wat je eet.

Eat like shit, feel and look like shit.

Ik zie toevallig vandaag dit in de krant staan. Gaat niet helemaal over hetzelfde, maar ook sneu. :(

Eetstoornissen zijn voor vrouwen en hommelsensuelen, ik eet gewoon veel en snel.

Terug
Naar boven