- Waardering
- 22.485
Goed voor de stoelgang.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Goed voor de stoelgang.
Hey...
Pizzatje van 40 cm vol belegen met een liter milkshake en als toetje een pak chocolade koek als ontbijt zit je al gauw op een 4000 calorieen, als je vroeg begint zit je aan de einde van de dag makkelijk op de 20k
En hoeveel dagen houd je dit vol?Pizzatje van 40 cm vol belegen met een liter milkshake en als toetje een pak chocolade koek als ontbijt zit je al gauw op een 4000 calorieen, als je vroeg begint zit je aan de einde van de dag makkelijk op de 20k
Meestal was het 1 dag zo n dag en dan 3 a 4 dagen normaal eten en vervolgens hetzelfde liedje .. het zal niet altijd 20k zijn geweest maar zeker minimaal 12k en max dan 20k
Heerlijk ontbijt.Pizzatje van 40 cm vol belegen met een liter milkshake en als toetje een pak chocolade koek als ontbijt zit je al gauw op een 4000 calorieen, als je vroeg begint zit je aan de einde van de dag makkelijk op de 20k
Ik at niet 5 keer hetzelfde op een dag , niet zo bijdehand doenHeerlijk ontbijt.
En wat fijn dat je dit gewoon 5 keer op een dag kan herhalen.
Je bent echt een geval apart hoor.
Het was maar om aan te tonen hoeveel 20k is op een dag.Ik at niet 5 keer hetzelfde op een dag , niet zo bijdehand doen
Nogmaals doe ik het al heel lang niet meer .. het maakt helemaal niks uit hoelang je wakker bent .. als je s morgens begint tot de begin van de avond zit je best makkelijk aan de 20k ... denk aan mcflurry s ... of donuts die je volsmeert met nutella .. en wegspoelt met milkshakes en vervolgens weer aan warm eten denkt .. een turkse pizza en op je schoot een kapsalon en vervolgens WEER trek in zoetigheid ... een nutella multivlaai bijvoorbeeld en daarboven op nog even volspuit met een overdosis slagroom en zo ging zo n dag door tot s avonds... je koopt er uiteindelijk niks voor.Het was maar om aan te tonen hoeveel 20k is op een dag.
Hoeveel uur ben jij wakker op een dag?
En wat verbruik je zo?
Jij moet dan standaard al hoog onderhoud hebben.
Uiteindelijk: je bent wat je eet.Maar leuk is het niet, het is best lekker op het moment zelf maar vervolgens voel jeje eigen als troep... en het ergste ervan is dat je het binnen een paar dagen weer wilt doen... plus ik heb zware maag darm problemen dus het was daardoor helemaal niet zo fijn. Eetstoornissen hoeft trouwens niet alleen geestelijk te zijn maar ook zeker neurologisch.
Ik denk niet dat jij het begrip eetstoornis begrepen hebt. Het voelt niet als een keuze.Heerlijk ontbijt.
En wat fijn dat je dit gewoon 5 keer op een dag kan herhalen.
Je bent echt een geval apart hoor.
Je doet het ook niet voor je plezier.Uiteindelijk: je bent wat je eet.
Eat like shit, feel and look like shit.

Denk wel dat ik het begrijp hoor Bert.Ik denk niet dat jij het begrip eetstoornis begrepen hebt. Het voelt niet als een keuze.
Niet relevant voor wat ik net zei.
Oke.Eetstoornissen zijn voor vrouwen en hommelsensuelen, ik eet gewoon veel en snel.