Fitness Seller

Binge Eating Disorder (BED)

Als je wilt binge , wees dan eens stoer om te binge met gezond eten...desnoods 2 kilo aardappels en 4 kilo yoghurt etc bewijs van spreken
Haha dit is wel een geniale oplossing. Ik vreet als ik echt wil bingen wel eens een kilo kvarg naar binnen. Lekker zoet , pure eiwitten en je bent een stevige jongen als je daarna nog zin hebt in pizza :p

Haha dit is wel een geniale oplossing. Ik vreet als ik echt wil bingen wel eens een kilo kvarg naar binnen. Lekker zoet , pure eiwitten en je bent een stevige jongen als je daarna nog zin hebt in pizza :p
Kilootje kwark en half uur erna een flink bord spaghetti is echt geen probleem hoor :D
Al is het dan niet vanuit trek oid :rolleyes:

De kunst van een binge dag om de volgende dagen gewoon weer normaal te eten, als je een keer een dag 5000 calorieen eet ga je niet dood van, uiteindelijk is het toch een gemiddelde per week-maand

Binge every day :o

Vooral voor echte bodybuilders die elke dag al heel veel eten en hun verteringsstelsel zwaar belasten is bingen echt het laatste wat je moet doen.

Als ik tijdens een cheat meal een beetje overdrijf en ook nog eens te veel lactose uit kaas en ijs etc. eet heb ik daar de volgende dag of zelfs dagen nog steeds last van. Dan schiet je gewoon jezelf in de voet.

Vooral voor echte bodybuilders die elke dag al heel veel eten en hun verteringsstelsel zwaar belasten is bingen echt het laatste wat je moet doen.

Als ik tijdens een cheat meal een beetje overdrijf en ook nog eens te veel lactose uit kaas en ijs etc. eet heb ik daar de volgende dag of zelfs dagen nog steeds last van. Dan schiet je gewoon jezelf in de voet.
Precies hetzelfde hier , met normaal eten al dus laat staan binge dagen

Op zijn tijd niks mis mee binge cheaten en series kijken :D

Terug
Naar boven