Fitness Seller

Nederlanders worden dikker

Bezoekers in dit topic

Klopt, maar als (slecht) eten niet zo goedkoop was dan waren er toch minder dikke mensen.

Eten is sowieso veel te goedkoop. Daarom eten we te veel.

Daarnaast wordt de gemiddelde bevolking ouder en daarmee ook dikker.
 
  • Like
Waarderingen: BB_





Er is veel meer te vinden maar kost te veel tijd, dit geeft een aanzetje.

Causaliteit is hier wel een enorm probleem. Hebben mensen stress omdat e niet intelligent, geschoold, gezond, financieel in orde zijn of is stress de reden dat ze dat niet zijn?

En waarom zijn mensen die op andere manieren stress ervaren bijvoorbeeld in hun werk tochminder dik (zoals hoogopgeleiden?)
 
Daarnaast wordt de gemiddelde bevolking ouder en daarmee ook dikker.
Het 'grappige' is dan weer dat onder de echt oude mensen het percentage obesen weer lager wordt, vanwege de simpele reden dat obese mensen een lagere levensverwachting hebben (eerder sterven door welvaartsziekten).
 
Ga eens een baantje zwemmen op een doordeweekse avond in het plaatselijke zwembad. Hoeveel dikbillen er wel niet zijn.

Dan snap je dat gemiddelde wel.
 
Ga eens een baantje zwemmen op een dooedeweekse avond in het plaatselijke zwembad. Hoeveel dikbillen er wel niet zijn.

Dan snap je dat gemiddelde wel.
Als je leven zich grotendeels afspeelt in de sportschool en op instagram, krijg je inderdaad een vertekend beeld. ;)
 
Is het niet ook persoonlijk hoe iemand op stress reageert?
Als ik stress heb krijg ik juist geen hap door mijn keel, als ik dan toch een hap eet word ik direct misselijk.
 
Het 'grappige' is dan weer dat onder de echt oude mensen het percentage obesen weer lager wordt, vanwege de simpele reden dat obese mensen een lagere levensverwachting hebben (eerder sterven door welvaartsziekten).
En oude mensen vaak minder eten door aftakeling, moeite met slikken etc
 
Nu wil ik de immigranten niet overal de schuld van geven, maar is het niet zo dat

wat is dat voor links gelul. sorry hoor...
Maak je zin eens af. Is het niet zo dat immigranten gemiddeld genomen vaker overgewicht hebben of zelfs obees zijn? :trollface:
 
  • Haha
Waarderingen: LM
Back
Naar boven