Justifire
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Post dat boek dan eens.Homer17 zei:gasten,
ik heb 2 dagen geleden van een pas afgestudeerde fysiotherapeut gehoord dat je met smal bankdrukken wel degelijk accent verlegd naar binnenkant borst (en heb er een boek bij om dat te bewijzen !!! )
nu jullie gekreun weer![]()
nee maar ff serieus als fysio hoort hij dat te weten tog? kdenk niet dat et verkeerd in de boeken staat of wel ?

Homer17 zei:gasten,
ik heb 2 dagen geleden van een pas afgestudeerde fysiotherapeut gehoord dat je met smal bankdrukken wel degelijk accent verlegd naar binnenkant borst (en heb er een boek bij om dat te bewijzen !!! )
nu jullie gekreun weer![]()
nee maar ff serieus als fysio hoort hij dat te weten tog? kdenk niet dat et verkeerd in de boeken staat of wel ?

Justifire zei:Flink diep in- en uit-ademen, immers, de binnenkant van je borst zijn je longen.
Toch? Juist
Flink spieren kweken op je longen !!!
Suc6

maar het punt is dat et idd in dat boek wat wazzup zegt staat (auteur=Francois Delavier)en een FYSIOTHERAPEUT (dus iemand die een supermoeilijke studie deel over het anatomie van et menselijk lichaam heeft bestudeert (DOH) dus jahv beetje verleidelijk idd
maaruh ik had wel verwacht van de fysio's dat zij juist het moeten weten :S:S iig vaag allemaalMixer zei:Ik train ze al verschillende jaren , zonder resultaten .
Homer17 zei:jah ik geloof jullie allemaal welmaar het punt is dat et idd in dat boek wat wazzup zegt staat (auteur=Francois Delavier)en een FYSIOTHERAPEUT (dus iemand die een supermoeilijke studie deel over het anatomie van et menselijk lichaam heeft bestudeert (DOH) dus jahv beetje verleidelijk idd
maaruh ik had wel verwacht van de fysio's dat zij juist het moeten weten :S:S iig vaag allemaal