Fitness Seller

binnenkant borst

Flink diep in- en uit-ademen, immers, de binnenkant van je borst zijn je longen.
Toch? Juist :D
Flink spieren kweken op je longen !!!
Suc6

gasten,
ik heb 2 dagen geleden van een pas afgestudeerde fysiotherapeut gehoord dat je met smal bankdrukken wel degelijk accent verlegd naar binnenkant borst (en heb er een boek bij om dat te bewijzen !!! )

nu jullie gekreun weer :P

nee maar ff serieus als fysio hoort hij dat te weten tog? kdenk niet dat et verkeerd in de boeken staat of wel ?

Homer17 zei:
gasten,
ik heb 2 dagen geleden van een pas afgestudeerde fysiotherapeut gehoord dat je met smal bankdrukken wel degelijk accent verlegd naar binnenkant borst (en heb er een boek bij om dat te bewijzen !!! )

nee maar ff serieus als fysio hoort hij dat te weten tog? kdenk niet dat et verkeerd in de boeken staat of wel ?
Post dat boek dan eens. :p

zal ik een fysio erbij halen die het tegenovergestelde voor je beweert :p

Of wil je misschien een dozijn boeken waar de mening van jou fysio wordt ondersteund ?
Je kunt niet vertrouwen op alle crap die geschreven staat.
Leer het lichaam kennen, als je weet waar de aanhechtingen zitten, dan weet je dat het onmogelijk is.
Je kan ook niet de piek van je biceps trainen, maar ik weet zeker dat ik zo een paar therapeuten weet te vinden die hier geen kaas van gegeten hebben.

Dat is waarschijnlijk dat boek van Francois Delavier, staat wel een electronische versie van ergens in een link op het forum. Verder wel een goed boek hoor. Ik mis alleen oefeningen voor de bovenkant van mijn biceps :-)

laat een borst vergroting doen :p dan is alles direct in orde en je kan de maat nog zelf kiezen :p

:D :D :D

maG IK DUBBEL D VOOR BINNENKANT BORST?

Homer17 zei:
gasten,

Nu ik weer. Een fysiotherapeut moet de anatomie kennen, hij kent deze blijbaar niet.

En ja, het staat nog veel te vaak verkeerd in de boeken ;)

Justifire zei:
Flink diep in- en uit-ademen, immers, de binnenkant van je borst zijn je longen.
Toch? Juist :D
Flink spieren kweken op je longen !!!
Suc6

:D:D:D

Die had ik nog niet gehoord, bravo! :D

Vergeet niet dat de aanleg ook wel een rol speelt.
Alles hangt van persoon tot persoon af .
Ik train ze al verschillende jaren , zonder resultaten .
Zit mij er niet op te focussen , maar doe de oefeningen voor deze spier wel met regelmaat.
En verder ..... Geduld .

jah ik geloof jullie allemaal wel :p maar het punt is dat et idd in dat boek wat wazzup zegt staat (auteur=Francois Delavier)en een FYSIOTHERAPEUT (dus iemand die een supermoeilijke studie deel over het anatomie van et menselijk lichaam heeft bestudeert (DOH) dus jahv beetje verleidelijk idd :P maaruh ik had wel verwacht van de fysio's dat zij juist het moeten weten :S:S iig vaag allemaal

tja je kan niemand meer vertrouwen tegenwoordig. Iedereen roept maar wat, zelfs de mensen die er verstand van zouden moeten hebben :mad:

3XL volgens mij lig je nu te lachen achter je pc, anders ik wel door die mensen die denk dat ze de binnnekant van hun borst kunnen trainen~!

Ik lach niet zo snel om dit soort zaken. Ik ben zelf ook eenbeginner geweest en weet dat je op een bepaald moment niet meer weet wat en wie je moet geloven.

Ik vind het eerder triest dat veel van die onzin die ze mij meer als 25jaar geleden wijs probeerde te maken nu nog soms verkondigd word.

Homer17 zei:
jah ik geloof jullie allemaal wel :p maar het punt is dat et idd in dat boek wat wazzup zegt staat (auteur=Francois Delavier)en een FYSIOTHERAPEUT (dus iemand die een supermoeilijke studie deel over het anatomie van et menselijk lichaam heeft bestudeert (DOH) dus jahv beetje verleidelijk idd :P maaruh ik had wel verwacht van de fysio's dat zij juist het moeten weten :S:S iig vaag allemaal

waar heeft hij gestudeerd dan? want een maat van mij is ook bijna afgestudeerd met fysio en die beweerd het tegengestelde dat wat die maat van jou beweerd.

Terug
Naar boven