Fitness Seller

Binnenkant borstspieren

Status
Niet open voor verdere reacties.
en dan bovenin je handen supineren (pinkjes naar elkaar toe draaien).

Doe dat totdat je 150 kilo kunt bankdrukken en kom dan terug met het resultaat

Ben zelf niet van dat gedraai en gedoe, gewoon recht toe recht aan beuken, gaat prima.
Is alleen maar blessure gevoeliger trainen.(mijn mening)

Ik ga nu even mijn bovenkant lats trainen ^^

Inner pecs trainen kan door te dippen met de pinken naar binnen, van bovenaf bekeken zo:

\ /

Dus omgekeerd op het dip toestel je oefeningen doen. Druk de volgende dag met je vinger aan het gedeelte van je pecs bij het borst been en ik garandeer je dat je meer spierpijn hebt en het gedeelte daar voller lijkt.

Heb dit zelf ervaren en mijn pecs liegen er niet om.

Inner pecs trainen kan door te dippen met de pinken naar binnen, van bovenaf bekeken zo:

\ /

Dus omgekeerd op het dip toestel je oefeningen doen. Druk de volgende dag met je vinger aan het gedeelte van je pecs bij het borst been en ik garandeer je dat je meer spierpijn hebt en het gedeelte daar voller lijkt.

Heb dit zelf ervaren en mijn pecs liegen er niet om.

het schijnt zo te zijn dat wanneer je je kin op je borst houdt je ook meer je binnenkant traint ;p
maar ik zou voor de binnekant borst eerder incline bankje en dan met DB van onderen tot kin hoogte gaan.. even vasthouden bovenaan 3-4 sec zakken.

Laatst bewerkt:
Dat klopt! Shrugs met je kin op je borst! See those pecs poppin'...

Je binnenkant borst train ej het beste door je 1 rep max te gaan bankdrukken met een falsegrip, dus je duimen ook achter de stang ipv er rond. En dan ook nog zonder spotter en zoveel mogelijk reps doen.

Hopelijk zijn we zo van al die mensen af:P

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven