AndroidHealthClinic

Binnenkort sportschool

Anoniem3101

Cool Novice
uitgeschakeld
Waardering
0
Hallo allemaal! Ik ga binnenkort naar d sportschool aangezien daar meer keuze's zijn in gewichten etc, ik ga voornamelijk mijn kont en buik trainen, weet iemand daar goeie oefeningen voor in de gymzaal.. En met hoeveel gewichten moet ik beginnen en wanneer de andere pakken etc, dit is allemaal nieuw voor mij dus pls tell me...

pls read sticky's first...

Hallo allemaal! Ik ga binnenkort naar d sportschool aangezien daar meer keuze's zijn in gewichten etc, ik ga voornamelijk mijn kont, benen, rug, shouders, armen en buik trainen, weet iemand daar goeie oefeningen voor in de gymzaal.. En met hoeveel gewichten moet ik beginnen en wanneer de andere pakken etc, dit is allemaal nieuw voor mij dus pls tell me...

Fixed, lees even de stickies idd.

hahahaha.... stick that sticky in yow azzz bra. xD it works like those pills for kidsss... xD

Hallo allemaal! Ik ga binnenkort naar d sportschool aangezien daar meer keuze's zijn in gewichten etc, ik ga voornamelijk mijn kont en buik trainen, weet iemand daar goeie oefeningen voor in de gymzaal.. En met hoeveel gewichten moet ik beginnen en wanneer de andere pakken etc, dit is allemaal nieuw voor mij dus pls tell me...
Dit moet een vrouw zijn.

Stickies lezen, je realiseren dat enkel die spiergroepen trainen niet zo'n nut heeft en zoek een goede sportschool waar je evt ook advies kan vragen. Dus niet BasicFit etc.

Op je 15e al je volledig richten op het accentueren van je meest seksueel begeerde lichaamsdelen.
Deze wereld..

Transvrouwen zijn ook vrouwen.

Terug
Naar boven