- Waardering
- 21.496
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 78kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Oh mooi, deze shirt gaat goed bij mij passen. Ik ben gespierd en behaard als een gorilla! Komt die alleen in blauw?
Ik mis een korte broek in het assortiment. Gaat dat nog ooit komen?

. PM me eens met de maat die je hebt, ik denk dat een XXXL goed moet zijn.Eind van de maand komt er weer een nieuwe lading kleding!
- Grijze hoody / vest
- Korte broek - beetje laat maar beter laat dan nooit
- Long sleeve shirt - Beast Mode
- Tanktop zwart/rood - Beast
Dan in december nog een zending met ook vrouwenkleding en nieuwe shirts en een camo tanktop.
Als je wilt laat ik speciaal voor je wat shirtjes maken. PM me eens met de maat die je hebt, ik denk dat een XXXL goed moet zijn.

nee joh, speciaal maken is ook speciale prijs..
maar die atleten die jullie sponsoren.. dikke armen, rug, borst en schouders.. kan toch nooit xxl zijn?
maar ik heb laatst een paar shirts van merk roughneck gekocht en xxxxl past me net.
achja, grootheid heeft zijn nadelen![]()
nee joh, speciaal maken is ook speciale prijs..
maar die atleten die jullie sponsoren.. dikke armen, rug, borst en schouders.. kan toch nooit xxl zijn?
maar ik heb laatst een paar shirts van merk roughneck gekocht en xxxxl past me net.
achja, grootheid heeft zijn nadelen![]()

Eind van de maand komt er weer een nieuwe lading kleding!
- Grijze hoody / vest
- Korte broek - beetje laat maar beter laat dan nooit
- Long sleeve shirt - Beast Mode
- Tanktop zwart/rood - Beast
Dan in december nog een zending met ook vrouwenkleding en nieuwe shirts en een camo tanktop.

, over 4 weken komen ook de rest van de maten.