XXL Nutrition

Bioresonantie Betrouwbaar?

S1yF0x

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m82
Met de intolerantie/allergie test wordt er, door middel van het nieuwste bio-resonantie systeem, gekeken naar belastende voeding . Meer dan 400 producten, alle E-nummers, andere additieven en omgevingsstoffen worden (geheel pijnloos) gemeten. Tevens krijg je een gericht voedingsadvies mee.

Prijs is 90 euro.

Zou dit betrouwbaar zijn? Want ik weet zeker dat me huid op bepaalde voeding reageert want zolang ik niks geks eet heb ik nergens last van.

In eerste instantie wou ik een igg90 of 300 bloedtest laten doen maar dit wordt niet vergoed en dit loopt al gauw in de 200-300+ euro..

Met de intolerantie/allergie test wordt er, door middel van het nieuwste bio-resonantie systeem, gekeken naar belastende voeding . Meer dan 400 producten, alle E-nummers, andere additieven en omgevingsstoffen worden (geheel pijnloos) gemeten. Tevens krijg je een gericht voedingsadvies mee.

Prijs is 90 euro.

Zou dit betrouwbaar zijn? Want ik weet zeker dat me huid op bepaalde voeding reageert want zolang ik niks geks eet heb ik nergens last van.

Je kan het natuurlijk het best zelf bestuderen door de producten waarvoor men zegt dat je allergisch bent weg te laten uit je voeding en dan te gaan kijken hoe je je daarbij begint te voelen en of de klachten die je daarvoor had verminderen, wanneer dat zo is weet je dat het geen onzin is.

Je bent niet de enige. Kijk ook naar deze video betreffende mensen met ADHD en dergelijke klachten welke veelal veroorzaakte lijken te worden door de voeding;
http://www.youtube.com/watch?v=SmR0312D4n0

Er zijn vandaag de dag een heleboel apparaten die door de Westerse wetenschap niet erkent worden
Dat wil echter niet zeggen dat ze niet werken, of dat ze zouden berusten op het placebo effect.

De Westerse wetenschap wil vooral geld verdienen; dus zij steken alleen onderzoek in datgene waaraan zij bakken met geld kunnen verdienen.

Binnen de 'alternatieve gezondheidszorg' zijn echter een heleboel werkzame alternatieven die vaak wel werken daar waar de reguliere zorg het laten afweten. Laat je dus niet misleiden door uitspraken van wetenschappers/ en of beterweters wanneer dit jouw eigen gevoel zou tegenspreken, blijf daarentegen trouw aan je eigen gevoel en nieuwe werelden zullen opengaan.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Bioresonantie is je reinste geldklopperij, die mong**l hierboven maakt wel leuk de statement 'De Westerse wetenschap wil vooral geld verdienen; dus zij steken alleen onderzoek in datgene waaraan zij bakken met geld kunnen verdienen.', terwijl de alternatieve sector nu net geldklopperij is :roflol:

Oh wacht, nu moet ik ook 'n plaatje posten met 'n ongerelateerde one-liner van een of andere dr. Wangsangpang die niemand kent en 'n filmpje plaatsen met een of ander wijf om m'n statement kracht bij te zetten.

Bioresonantie is je reinste geldklopperij, die mong**l hierboven maakt wel leuk de statement 'De Westerse wetenschap wil vooral geld verdienen; dus zij steken alleen onderzoek in datgene waaraan zij bakken met geld kunnen verdienen.', terwijl de alternatieve sector nu net geldklopperij is :roflol:

Oh wacht, nu moet ik ook 'n plaatje posten met 'n ongerelateerde one-liner van een of andere dr. Wangsangpang die niemand kent en 'n filmpje plaatsen met een of ander wijf om m'n statement kracht bij te zetten.

De persoon die jij bedoelt is ook degene die dit gepost heeft:

http://forum.dutchbodybuilding.com/...g-helemaal-geen-buitenlicht-meer-zien-355492/

en daar heeft hij bijna z'n gehele postcount behaald.
Volgens mij is het een willekeurig persoon die zich op dit forum heeft aan gemeld voor vage greenpeace achtige doeleinden ofzo, niet als bodybuilder. :D

Hier nog een leuke post van hem:

http://forum.dutchbodybuilding.com/f281/vechten-tegen-asperger-syndroom-353192/#post8202524

zijn hele posthistorie schreeuwt er gewoon om, om niet serieus genomen te worden.

bioresorantie test

Even over die bioresorantie test,,

Ik heb die test laten doen, omdat ik wel is benieuwd was of ze iets konden vinden ect..
Ik heb een keer AAS gedaan, dus daarom was ik wel benieuwd..

Test laten doen en inderdaad iets bij de lever en de nieren, nou heb ik daar een detox kuurtje voor mee gekregen, maar heb spijt dat ik dat gedaan heb.. Die gifstoffen (alvalresten) moeten uit mijn lichaam en als ik een keertje niet genoeg water drink dan heb ik de hele rug vol zitten met acne.. Terwijl ik daar eerst nog nooit last van had!

goed topic :popcorn:

Even over die bioresorantie test,,

Ik heb die test laten doen, omdat ik wel is benieuwd was of ze iets konden vinden ect..
Ik heb een keer AAS gedaan, dus daarom was ik wel benieuwd..

Test laten doen en inderdaad iets bij de lever en de nieren, nou heb ik daar een detox kuurtje voor mee gekregen, maar heb spijt dat ik dat gedaan heb.. Die gifstoffen (alvalresten) moeten uit mijn lichaam en als ik een keertje niet genoeg water drink dan heb ik de hele rug vol zitten met acne.. Terwijl ik daar eerst nog nooit last van had!

douchey-rivers-meme-generator-orly-tell-me-more-7beb36_zps08844575.jpg

Terug
Naar boven