Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jij ook gecondoleerd, Ruben. We kennen elkaar weliswaar (nog) niet, maar misschien zie ik je morgen.rubinio zei:D. natuurlijk jij ook gecondoleerd... ook ik schrok mij dood toen ik het hoorde! kwam regelmatig bij hem en had ook nooit wat of iets gemerkt...juist bij hem niet.. altijd vrolijk altijd spontaan en bovenal altijd lache met hem....
vreemd hoe dingen kunnen lopen...![]()
D. zei:Normaal deel ik niet zo snel privé dingen met jullie, maar dit moet me even van het hart.
Mijn trainingsmaat is dood. Hij was een van mijn beste vrienden. Iemand die ik dacht door- en door te kennen, alles mee deelde heeft er afgelopen donderdag vermoedelijk voor gekozen niet meer te willen leven.
Een heerlijk vrolijk en eigenzinnig mens, loyaler dan ik me kon voorstellen. Privé dingen uit zijn jeugd kon hij blijkbaar niet meer verdragen en het vermoeden rijst dat bepaalde middelen hier een schepje bovenop hebben gedaan. Desondanks blijft het ontzettend in het duister tasten wat hem scheelde, ik heb het in ieder geval nooit geweten.
Had ik het maar geweten, dan had ik hem kunnen helpen. Ik ben degene die hem het laatst heeft gesproken, ik ben de eerste die bij zijn huis was nadat hij weg is gegaan. We zouden samen ontbijten, maar ik kwam telaat om hem tegen te kunnen houden, hij heeft de trein gepakt naar een station in de buurt om zich niet veel later voor de intercity te werpen.
Een luguber verhaal dat nog totáál niet tot me doordringt, maar ik besef me goed dat deze zomer, vele anderen en vooral ook deze sport vooral nooit meer hetzelfde zullen zijn.
Rust in vrede vriend, ik hoop dat je gelukkig bent.