Fitness Seller

Bizarste nieuws ooit: Mijn trainingsmaat, een van mn beste vrienden, is overleden.

Zoals ik al eerder zei, zoiets werkt als test ent. het kicked pas na een tijd in, de ene doorloopt de kuur zonder problemen en de andere ervaard bijwerkingen.

Gecondoleerd D..

Gecondoleerd. Echt balen man,veel sterkte.

D. natuurlijk jij ook gecondoleerd... ook ik schrok mij dood toen ik het hoorde! kwam regelmatig bij hem en had ook nooit wat of iets gemerkt...:( juist bij hem niet.. altijd vrolijk altijd spontaan en bovenal altijd lache met hem....
vreemd hoe dingen kunnen lopen...:(

t*ring hé idd bizar. Sterkte man!

Gecondoleerd kerel, ik weet hoe zoiets aanvoelt :( , sterkte gozer.

Sterkte kerel!

Bizar zoiets.. je hoort dit soort verhalen wel eens vaker (gelukkig zelden) en iedereen staat versteld en is perplex.....

Gecondoleerd en sterkte kerel... bizarre,, vormende momenten in je leven....
Zet je tot nadenken....

Gecondoleerd Dinland.

Heel veel sterkte.. je zal het er flink moeilijk mee hebben in het begin..
Probeer er iig over te praten, meestal (bij mij iig..) helpt dat wel, iig beter als het opkroppen..

Gecondoleerd en veel succes met de moeilijke tijd die je tegemoet gaat!

Damn D. :s
Ik hoop dat je je zin voor humor er niet door verliest en met dezelfde mentaliteit voortleeft

Jezus man, echt verschrikkelijk! Gecondoleerd D..... :(

D. veel sterkte toegewenst bij dit grote en totaal onverwachte verlies!

Heb een paar jaar geleden ook een beste vriend verloren die het leven niet meer kon verdragen (zonder dat ik er dan ook maar enigzins erg in had)
Hij was vrijdag nog bij mij thuis..ik zondag bij hem en dinsdag werd hij teruggevonden in het bos....

Ik heb me hier lange tijd schuldig over gevoeld..had ik maar dit..had ik maar dat...en de vraag waarom. Daar krijg je geen antwoord op. Hoe moeilijk het ook is je mag jezelf niet de schuld geven.

Heel veel sterkte met het verlies van je vriend! En hou de mooie herinneringen in ere!

gecondoleerd en sterkte kerel.

damn

inderdaad gecondoleerd maat...was sprakeloos,een aangrijpend gebeuren,sterkte...
kheb niet zolang geleden een kennis (waarmee ik in de klas heb gezeten)verloren an een auto-ongeluk,was pas hij was net 20...en dat deed al pijn,en ik kende 'em niet zo goed,dus echt sterkte man...

zo,...
ik krijg echt rilling over me rug gewoon.

echt veel sterkte man!

echt erg voor je. ook voor zn familie en vrienden....

wojoow, echt ik ben sprakeloos....

ik kan weinig voor je doen ,maar als er wat is zou ikzeggenm lucht je hart op het board, ik weet nie tof je een vriendin hebt .??

daar ken je meestal wel goed bij terecht als je problemen hebt..
geeft vaak goede steun.

ik hoop echt het beste voor je jong..

sterkte bro

Terug
Naar boven