XXL Nutrition

Bizarste nieuws ooit: Mijn trainingsmaat, een van mn beste vrienden, is overleden.

Gecondoleerd en veel sterkte kerel.

gecondoleerd...

Sommige mensen zijn niet te helpen. Iig is hij nu verlost van datgene wat het voor hem niet meer de moeite waard maakte om te leven.

RIP

potverdomme.

sterkte D. :(

lift some for 'em!

Gecondoleerd en sterkte vind steun bij elkaar!

veel succes met het verwerken van het verdriet

en ik vraag me af hoe hij het zo goed heeft kunnen verbergen, dat hij het niet meer zag zitten.. maar dit is voor later

kerel, heel veel sterkte in deze moeilijke tijd!
Geef je zelf zeker niet de schuld! Zoiets kun je niet voorkomen!

Nogmaals gecondoleerd!
groeten seagal

gecondoleerd! Sterkte met het verlies.

gecondoleerd bro, mensen komen en mensen gaan, er sterven meer jongeren dan ouderen lijkt het. haren krijgen niet de tijd om grijs te worden, levens krijgen niet de kans te doen wat ze wilden, vrienden verlaten je als ze dichterbij lijken dan ooit, wat overblijft is een herinnering, en op eenzame momenten de gedachte

de gedachte waarin je die oom of tante, die pa of ma, die vriendin of die goede trainingsmaat ziet lachen, dollen en een drankje drinken, en terwijl je tranen rollen en je beseft dat je het voortaan zonder moet doen, weet dan dat mensen komen en gaan, maar je echte vrienden een herinnering achterlaten die niet vergeten kan en mag worden...

wat ik vooral nog toe wil voegen is, probeer of je (wanneer er sprake is van een begrafenis ipv een crematie) de kist mag helpen dragen, ik denk dat het je goed zal doen

Pfffff...!!! Dit is echt heavy man...

Heel veel sterkte.
Wees er van bewust dat je in zijn (korte) leven, samen met hem wel hele mooie en leuke momenten hebt meegemaakt en zo zijn leven misschien toch nog wat kleur hebt kunnen geven, zonder dat je er van bewust was. anders was hij misschien wel veel eerder 'uit het leven gestapt'.

sterkte man.

Gecondoleerd en veel sterkte toegewenst, zijn altijd moeilijke momenten als je een naaste verliest.

Shit man, woorden schieten te kort. Ik sluit me geheel bij Moob aan. Gecondoleerd en veel sterkte de komende tijd.

Ja, bizar is zoiets. Ik heb het een jaar geleden ook meegemaakt, ik heb het toen niet online gegooid, waarom weet ik eigenlijk niet. Jezelf verwijten maken heeft natuurlijk geen enkele zin, maar je doet het automatisch, hoewel je eigenlijk wel weet dat je er niks aan kan doen. Ik ben blij dat ik niet toevallig net ruzie met haar had toen het gebeurde. Ik voelde eigenlijk vooral boosheid. Waar haalde ze het lef vandaan om dit te flikken?

Het heeft mij en anderen een paar maanden redelijk van slag gemaakt, en je vind er niet echt een uitweg voor. Het moet gewoon slijten denk ik, hoewel het wel helpt om je voor te stellen dat hij/zij nu in een "betere plek" is, hoewel mij dat wel wat moeite kost.

Damn bro, veel sterkte toegewenst met het realiseren wat er gebeurd is en de verwerking ervan.

Ik herriner me eens een verhaal van een bodybuilder die ook z'n trainingsmaat verloor in een klap, en die vertelde dat hij het ijzer nooit meer zou neerleggen om hem te eren, het ijzer wat hij zelf ook aangeraakt heeft en mee getraind had.

Gecondoleerd, het is gewoon klote om een goede vriend te missen.

Gecondoleerd D., het is verschrikkelijk om op zo'n manier iemand te moeten missen. Het litteken in je ziel zal voor altijd te zien zijn.

Sterkte.

Klote kerel!
Iemand in je omgeving verliezen is al erg, maar je beste vriend maakt het er niet makkelijker op.
Verwijten heeft geen nut, want al had je het op dat moment misschien voorkomen, dan had ie het een dag later alsnog geprobeerd. Dat zit er vaak helemaal in bij hen.
In elk geval sterkte met de verwerking!

Gecondoleerd bro!

Heb net hetzelfde meegemaakt, mijn soulmate die zichzelf van het leven
heeft beroven, is nog veel erger als een ongeval om te verwerken vind ik.
Ik was toen 16 en heb zelfs een tijdje bij mijn ouders (in dezelfde kamer) moeten
slapen. Ik kon er ook niet bij dat iemand die je dagelijks ziet, ineens beslist om voorgoed uit je leven te verdwijnen, toch niet zonder een mooi afscheid, dat kan toch niet? Ik was 's nachts telkens bang dat hij me vaarwel zou komen zeggen,
mij een teken zou komen geven, hoe wist ik niet, maar ik was ervan overtuigd en was er ook doodsbang voor... Helaas heb ik nooit iets vernomen, alhoewel misschien beter voor hem, want ik had hem een klap in zijn gezicht verkocht!

Anyway veel sterkte bro, het slijt, maar wel heel traag, maar het slijt...

Gecondoleerd en veel sterkte. Neem tijd om het te verwerken.

Terug
Naar boven