XXL Nutrition

Blaat's log

Blaahaat

Dutch Bodybuilder
Waardering
1
Het lijkt me wel leuk om zelf ook een log op te starten, aangezien ik graag lees in de logs van andere mensen :).

Eerst even dus waarom ik begonnen ben met trainen:

Toen ik een jaar of 16 was had ik een vetpercentage van ongeveer 20/25 procent (60 kg, 165cm). Toen had ik daar plots genoeg van en wou ik al dat vet weg. De beste oplossing toen leek gewoon stoppen met eten. Enkele maanden at ik dus haast niets, terwijl ik wel flink groeide. Dit resulteerde in een gewicht van 56 kg bij een lengte van 176 cm.

Toen was ik wel mager, maar dat leek me nog steeds niets... Dus begon ik thuis met me wat op te trekken en push ups te doen. Ik dacht dat ik zo breed ging worden :). Enkele maanden later hoorde ik van een vriend dat er in mijn gemeente een fitness was. En toen ben ik beginnen trainen met een schema dat ik kreeg van de begeleider. Na een maand training ongeveer kwam ik op dit forum terecht en begon ik meer te leren over voeding / training.

Fotos van hoe ik er vroeger uitzag ben ik nog naar op zoek.

Dit zijn enkele foto's hoe ik er nu uit zie:

Rug:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Most musculair:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Zoals je kunt zien ben ik al flink aan het bulken! En ik ben er nog steeds niet uit of ik dan wel een ecto of een endo ben :p

Mijn stats zijn momenteel:

178 cm, 64 Kg (Ik ben dus al 8 Kg bijgekomen in 6 maanden tijd)

volgens mij ecto maar goed wie ben ik:D gewoon goed schoon bulken en een goed trainingschema volgen en rust dan komt het helemaal goed.

Terug
Naar boven