AndroidHealthClinic

Calibuilder’s log

Bezoekers in dit topic

Ook gebruik ik liever gewoon de voedingswaarde van de pakken/dozen of wat dan ook zelfs en stats van RIVM of de database van de USDA
Ziet er wel grappig uit, lijkt namelijk alsof ik keihard bezig ben met wiskunde
 
Erg leuk om te lezen hoe enthousiast je bezig bent met de sport en dat op zo jonge leeftijd.

Ik heb geen op en aanmerkingen, je doet het namelijk 100x beter dan het gros van jouw leeftijd, dus je moet gewoon voor nu lekker doorgaan zoals voor jou werkt :) Je bent nog veel te jong om nu al aan allemaal moetjes van trainen / voeding vast te moeten zitten.. hou het leuk!
 
Helemaal eens met HillR : je bent erg goed bezig. Petje af hoor. Weinig leeftijdsgenoten zouden het je nadoen :)
 
Welkom!
Je bent in ieder geval echt gemotiveerd als ik het zo lees. Succes en ben benieuwd naar je vooruitgang.
En die keuken weegschaal staat hier ook bijna standaard op het aanrecht hoor ;)
 
Denk niet dat het ‘gezond’ is om op 15 jarige leeftijd alles tot op de gram af te wegen, maar dat is mijn mening :p

Tof dat je er zo serieus mee bezig bent nu al. En ben benieuwd naar je progressie
 
Vandaag over 1,5 uur voor het eerst deadliften, wel eerder geprobeerd alleen lukte het niemand om mijn rug recht te krijgen. Na een tijdje proberen opgegeven, aangezien mijn vorm ook echt totaal niet goed was en ik volgens velen blessures zou oplopen als ik er niets aan deed. Hopelijk lukt het vandaag wel. Zeker gemotiveerd, want als ik aan een PL wedstrijd mee wil gaan doen (we gaan sws voor nr 1. :1e:) moet ik ook leren deadliften.
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Vandaag over 1,5 uur voor het eerst deadliften, wel eerder geprobeerd alleen lukte het niemand om mijn rug recht te krijgen. Na een tijdje proberen opgegeven, aangezien mijn vorm ook echt totaal niet goed was en ik volgens velen blessures zou oplopen als ik er niets aan deed. Hopelijk lukt het vandaag wel. Zeker gemotiveerd, want als ik aan een PL wedstrijd mee wil gaan doen (we gaan sws voor nr 1. :1e:) moet ik ook leren deadliften.

Laat gewicht voor wat het is en focus op je houding, zodra houding goed is komt gewicht vanzelf..
 
Laat gewicht voor wat het is en focus op je houding, zodra houding goed is komt gewicht vanzelf..
Ik wil meestal te snel gaan, maar bij het deadliften lukte het zonder gewicht niet eens
 
Laat gewicht voor wat het is en focus op je houding, zodra houding goed is komt gewicht vanzelf..
Volgens mij kan er ook vrij weinig mis gaan met een deadlift (kan ook zo zijn dat ik het helemaal fout heb) aangezien als je te zwaar gaat je het niet op kan tillen?
 
Volgens mij kan er ook vrij weinig mis gaan met een deadlift (kan ook zo zijn dat ik het helemaal fout heb) aangezien als je te zwaar gaat je het niet op kan tillen?

Er kan juist heel erg veel fout gaan bij een deadlift als je een slechte houding hebt, maar voor goede houding en uitvoering e.d. kun je je beter wenden tot de powerlifters hier,, ik heb daar niet veel verstand van.
 
Er kan juist heel erg veel fout gaan bij een deadlift als je een slechte houding hebt, maar voor goede houding en uitvoering e.d. kun je je beter wenden tot de powerlifters hier,, ik heb daar niet veel verstand van.
Ik ga vandaag met eentje trainen.
8A5FD151-E292-41B3-BFE6-5F7286B5E5B4.png

A. Ortega
 
Vandaag gedeadlift 70 Kg. Vreemd genoeg evenveel gewicht bij zowel deadlift als bankdrukken en Squats.
 
Kan bijna niet misgaan:


Overigens geen goed idee om iedere keer te gaan maxen, daar wordt je niet sterker en beter van.
 
Ik vind t toch heel wat... op 47 kg bw 70 kg benchen. (kan aan mij liggen.. :o )
Misschien leuk een x filmpjes te posten. Is ook handig voor tips voor uitvoering. Zeker gezien je deadlift eerst niet ging en nu wel. :)
 
Ik vind t toch heel wat... op 47 kg bw 70 kg benchen. (kan aan mij liggen.. :o )
Misschien leuk een x filmpjes te posten. Is ook handig voor tips voor uitvoering. Zeker gezien je deadlift eerst niet ging en nu wel. :)
Zal ik volgende keer zeker doen. Ik wordt steeds beter in benchen. Denk dat Mn techniek eerst gewoon heel slecht was en Mn max redelijk hoog licht. Komt door alle muscle ups en push ups denk ik :D. Wel is mijn bovenste gedeelte van mijn borst echt helemaal niet gespierd (er is volgens mij niet eens iets :roflol:). Vorm met het benchen zal vast wel goed zijn zolang er geen bounce is toch?
 
Kan bijna niet misgaan:


Overigens geen goed idee om iedere keer te gaan maxen, daar wordt je niet sterker en beter van.
Tot nu toe heeft het heel goed gewerkt. Ik zal dit wel zeker in gedachte houden als ik een plateau bereik. Tot nu toe lukt het telkens weer. Zelf vind ik dat ik daar gebruik van moet maken, zolang het nog kan.
 
Respectabel hoe je al met voeding bezig bent op 15-jarige leeftijd en welke gewichten je op jouw leeftijd en BW lift. Ga zo door, echt top! Maar vergeet ook niet af en toe even lekker te genieten van een etentje zonder op de macro's te letten, zeker op die leeftijd en dat gewicht. Je bent echt top bezig! :thumbs:
 
Respectabel hoe je al met voeding bezig bent op 15-jarige leeftijd en welke gewichten je op jouw leeftijd en BW lift. Ga zo door, echt top! Maar vergeet ook niet af en toe even lekker te genieten van een etentje zonder op de macro's te letten, zeker op die leeftijd en dat gewicht. Je bent echt top bezig! :thumbs:
Thnx zal ik doen. Op de een of andere manier lijkt het niet alsof ik iets mis. Qua voeding aangezien ik nooit echt van zoetige dingen heb gehouden of bijv McDonalds. Meestal als ik ging deed ik dat omdat er niks anders in bereik was, uit verveling of omdat de rest het deed. Ik ga trouwens vanaf vandaag beginnen met trainen voor challenge nr 4. Helaas heb ik veel benen geskipt (Ik never skip leg day), doordat ik veel bezig was met calisthenics. Wat zich voornamelijk focus op het bovenlichaam. Maarja we zullen zien
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Back
Naar boven