Calibuilder
Cool Novice
- Waardering
- 658
- Lengte
- 1m64
- Massa
- 47kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Omdat ie rond het Nederlands record voor zijn gewicht zit.

Nouja denk niet dat ie dan met zo trainen sterker wordt eerlijk gezegdOmdat ie rond het Nederlands record voor zijn gewicht zit.
Overigens vraag je op deze manier wel erg veel van je lichaam. Je zou wellicht beter 5x5 kunnen doen om sterker te worden (of af en toe 10-5-3-1-1, maar die singles hakken er wel in).

Meestal probeer ik zo vaak als ik kan singles te doen, alleen omdat ik nogal lang bezig ben met de bench en anderen ook tussendoor willen doe ik soms random gewichten.Omdat ie rond het Nederlands record voor zijn gewicht zit.
Overigens vraag je op deze manier wel erg veel van je lichaam. Je zou wellicht beter 5x5 kunnen doen om sterker te worden (of af en toe 10-5-3-1-1, maar die singles hakken er wel in).
Ik zie voor jouw gewicht geen records, maar enkel minima.Blijkbaar verkeerd gekeken en zijn de records voor mijn gewicht en leeftijd nog lager![]()
Omdat ze blijkbaar nog niet gezet zijnIk zie voor jouw gewicht geen records, maar enkel minima.

Hoeveel weeg je atm? 47kg volgens je stats: is dat correct?Omdat ze blijkbaar nog niet gezet zijn
Ben de enige die volgens mij zo weinig weegt en een beetje aan PL doet
Hoeveel weeg je atm? 47kg volgens je stats: is dat correct?
Al wat aangekomen de voorbije weken?
Gaat goed dus? Voel je ook toename in kracht, energie etcetera?
Aankomen lukt wel, voornamelijk spiermassa, maar ook wat vet. Energie voelt juist minder aan. Voel me wel wat ‘dikker’ kan daardoor komen. Qua kracht geen idee. Ik ben wel sterker geworden, maar ik weet njet of dit ook zou zijn gebeurt als ik niet aankwamGaat goed dus? Voel je ook toename in kracht, energie etcetera?