AndroidHealthClinic

Blackberry bold 9780 app error 603

Nador

Ripped Bodybuilder
Waardering
175
Ik krijg sinds gister een aantal errors op mijn telefoon. Zo geeft die in een wit scherm ''app error 603'' aan en nog een aantal verschillende errors. Soms kom ik wel in mijn telefoon, maar dan is alles leeg en sommige dingen doen het niet en loopt die weer vast en begint het weer vanaf voor af aan. Iemand enig idee hoe ik dit kan verhelpen?

-uncaught exception: Javva.lang.Errror
-uncaught exception: ApplicationRegistry.waitFor(allemaal nummers)timeout
-uncaught exception: ApplicationRegistry.waitFor(allemaal andere nummers)timeout
-uncaught exception: ApplicationRegistry.waitFor(allemaal andere nummers)timeout
etc.
-uncaught exception: java.lang Nullpointer exception
zo gaat die verder tot wel 20 keer en dan soms een wit scherm met ''app error 603''

Laatst bewerkt:
Nieuwe kopen.

is vast een app die vast loopt.
Heb je misschien recent 1 geinstalleerd?
Je kan altijd via de blackberry desktop manager een backup maken van je blacberry, daarna je blackberry swipen en opnieuw installeren met de backup die je heb gemaakt.

Die van mij liep steeds vast als die op fotocamera ging of naar mn fotogallerij. Heb hem opnieuw in moeten stellen

• Topic Starter Topic Starter
is vast een app die vast loopt.
Heb je misschien recent 1 geinstalleerd?
Je kan altijd via de blackberry desktop manager een backup maken van je blacberry, daarna je blackberry swipen en opnieuw installeren met de backup die je heb gemaakt.

Nee, ik installeer nooit wat op me bb, want alles wat ik nodig heb staat er eigelijk al op. Ik heb al een hele tijd whatsapp enzo erop staan, maar die staan er al maanden op. Ik heb nooit een back up gemaakt :(

---------- Post added wo 15 jun 2011 at 10:54 ----------

Die van mij liep steeds vast als die op fotocamera ging of naar mn fotogallerij. Heb hem opnieuw in moeten stellen

De mijne doet echt niks. kom wel op de desktop, maar meer doet die nu ook niet.

Je kan altijd nog een backup maken.
Daarna je blackberry swipen en de backup terug zetten.
Volgens mij kan je ook selecteren wat je wil terugzetten en dan alle niet standaard apps er uit laten en zelf later terugzetten.

trek de batterij er eens uit en zet m weer eens aan.. (harde reset.)

Je kan altijd nog een backup maken.
Daarna je blackberry swipen en de backup terug zetten.
Volgens mij kan je ook selecteren wat je wil terugzetten en dan alle niet standaard apps er uit laten en zelf later terugzetten.

Maar als ik nu een back up maak en dan terugzet dan gaat die weer gek doen toch? want ik weet niet welke app het is.

blackberry :wanker: heb al zovaak verhalen gehoord over kapotte blackberry's ..

trek de batterij er eens uit en zet m weer eens aan.. (harde reset.)

Heb dat 100 keer geprobeerd, ook op verschillende manier, dus oplader vast aan tel etc. Elke keer hetzelfde liedje. Hij reset zichzelf ook de hele tijd.

Volgens mij kan je selecteren wat je bij de restore terug zet.
Je kan dan alle apps er uit laten en later zelf terugzetten.
Je raakt sowieso niks kwijt als je eerst een full backup maakt.
Proberen waard.?

Volgens mij kan je selecteren wat je bij de restore terug zet.
Je kan dan alle apps er uit laten en later zelf terugzetten.
Je raakt sowieso niks kwijt als je eerst een full backup maakt.
Proberen waard.?

Ja, zal is kijken of dat lukt als ik thuis ben. Ik heb de ballen verstand van dit soort dingen, maar zo moeilijk zal het toch niet zijn :P? Thanx

Dat Blackberry OS draait gewoon op Java dacht ik dus zal wel een Java error zijn, gewoon opnieuw installeren;)

Het is ook idd een java error, maar hoe doe ik java opnieuw instaleren dan?

Volgens mij draait een blackberry niet op java hoor.
Sommige apps misschien maar het OS niet.
Deze is van RIM zelf.

Laatst bewerkt:
Even terzijde, heb je OS 5 of 6?

Terug
Naar boven